annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kopers kunnen niet meer Nu Kopen en moeten adres wijzigen(.heb 100% positieve feedback!)

Sinds 2 weken zijn mijn verkopen ondermaats en de reden weet ik nu.

Ik kreeg enkele mails met de vraag van kopers hoe zij moeten kopen.

Telkens als zij op Nu Kopen willen klikken,zegt het systeem dat ik niet verzend naar dat land,en moeten zij een ander adres opgeven.

Het gaat om verschillende landen (Spanje,UK en US)

Ik ben wanhopig.Ebay support heeft na 5 dagen nog niet gereageerd.Mijn settings staan juist,ik heb nooit negatieve gehad,en verkocht prima naar alle soorten landen.

Ik weet niet meer wat te doen.Ik heb geen Ebay mail gehad met de mededeling dat ik niet meer internationaal mag verkopen dmv ondermaatse verkopen etc,noch openstaande issues/rekeningen.Nooit klachten.

Paypal,en alle debetkaart opties staan open.Ben ik gehackt??

 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

kopers kunnen niet meer Nu Kopen en moeten adres wijzigen(.heb 100% positieve feedback!)

Hebben veel winkelier last van op Ebay.be.

Er worden geen verzendkosten meer weergegeven op ebay.com, spanje etc.

Alleen bij de zeer grote verkopers nog wel.

Is het een bug of gaat ebay belgie dood?? geen idee.

Wij hebben artikelen al naar Ebay.fr verschoven. Het enige land waar ook geen Paypal verplicht is.

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

kopers kunnen niet meer Nu Kopen en moeten adres wijzigen(.heb 100% positieve feedback!)

Hallo, heb er ook sind 2 weken last van, 't is een ramp. Heb het gemeld wij Ebay en ze werken eraan, al 2 weken !! Voor de rest is hun antwoord dat ze het naar de technische dienst gestuurd hebben en dat ze eraan bezig zijn. Mij laatste factuur ziet er lief uit ! Ze zullen er bij Ebay wel iets moeten aan doen. Het heeft naar het schijnt iets te maken met een laatste Update. Het moest waarschijnlijk allemaal weer anders. Dit is voortdurend het geval op de site, het moet steeds ander. Ik werk ook op andere sites en daar is het minder zo dat het steeds anders moet. Op Ebay is het zo als je alles goed onder controle hebt en alles goed werkt ze het veranderen. Waarom ????? dat is niet duidelijk. Ik werk sind 2004 op Ebay en ben het ondertussen spuugzat. Ik doe niet anders dan steeds weer zitten zoeken hoe alles werkt. Dit is echt frustrerend.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

kopers kunnen niet meer Nu Kopen en moeten adres wijzigen(.heb 100% positieve feedback!)

Bedankt voor je reply

Hoe kun je je verkopen naar Ebay.FR verplaatsen?Ik heb er geen domicilie

 

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

kopers kunnen niet meer Nu Kopen en moeten adres wijzigen(.heb 100% positieve feedback!)

Ik denk dat dit wel echt een serieus probleem is 😞

Hoe los jij het op?Zijn er manieren om dit probleem te omzeilen?

Ik ga alleszins Ebay mailen om een financiele geste van de factuur.Ben het beu

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

kopers kunnen niet meer Nu Kopen en moeten adres wijzigen(.heb 100% positieve feedback!)

Wij hadden dat al eerder gedaan, maar het is geen probleem om je advertenties op andere Ebay sites te zetten, ook al is je adres in Belgie. Jullie artikelen zijn volgens mij ideaal om op Ebay.com te zetten.

Ebay.be lijkt wel een proef konijn, want in andere landen heeft niemand last van deze problemen.

En idd. elk jaar veranderen ze wel iets, waardoor je al je adverteties moet veranderen.

Dat is ook meteen de reden, waarom we er niet veel opzetten.

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord