Ik ben al jaren actief op ebay, maar wat ik nu meegemaakt heb slaat alles. Ik heb gisteren 4 kasten gekocht. Dit was op zes verschillende zoekertjes, waarvan ik er dus 4 gewonnen heb.
Nu krijg ik s'avonds dit als reactie van de verkoper.
"Monsieur vous n'etes qu'un imbécile ! ou alors pire, vous savez pas lire , je ne manquerai bien sur pas de vous faire aussi passer pour un mauvais payeur !!!! à ça vous n'avez pas pensé !
ou alors vous etes vraiement novis sur le site !!!"
Nu ik dacht, omdat ik met mijn nieuwe privé account geboden had geboden en hij dacht dat ik grapjas was ofzo en niet wist hoe ebay werkte, dat hij zo reageerde.
Nu heb ondertussen mail naar verkoper gestuurd gisterenavond, maar geen reactie, alleen 3 positieve feedbacks, maar met negatieve commentaar.
Ik snap er niks meer van. Zien jullie iets wat ik niet zien in het zoekertje of is er iets anders aan de hand?
Zéér onduidelijk dan toch en ik vind dat je dat dan niet doet met een bieding en je maakt de mensen niet uit voor het vuil van de straat. Er bestaat nog zoiets als communicatie.
Ik zou Customer Support contacteren, en vragen om die Feedback te verwijderen, die commentaar is beledigend !
En die 'aanbiedingen' zijn helemaal niet in orde, een veiling waarop niet mag geboden worden ?
Ik zou ook een geschil openen en negatief geven, maar met een zakelijke commentaar, niet schelden en beledigen, gewoon zetten dat de verkoper niet wil leveren, en dat de aanbieding misleidend is.
Nu ik weet dat er een probleem is, zie ik het ook, maar inderdaad, het is niet duidelijk dat hij koopt ipv verkoopt als je het vluchtig bekijkt.
Als je toch zo'n uitzondering maakt, wat trouwens niet mag, maar kom, zet er dan bij: !! attention, je ne vends pas, je cherche des armoires. Dan was het meteen duidelijker.
Trouwens, hij ziet dat er biedingen gebeuren, kan hij die dan niet annuleren?? Als er iemand imbeciel is....