annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Starten vanaf 1 euro ! VERKOPERS OPGELET !!!

Ik wil verkopers er eens op wijzen dat wanneer ze een aanbieding starten aan 1 euro ze goed moeten weten dat wanneer dit verkocht is aan 1 euro omdat er geen andere bieders zijn, ze het spel correct moeten spelen en afhandelen!

Ik heb nu al meermaals meegemaakt dat ik iets vasthad, ik betaal, de verkoper betaald zonder commentaar terug, vind dus dat hij te weinig kreeg of zegt dat hij het object niet meer heeft en daar sta je dan. Een week of zelfs nu in het laatste geval staat het artikel terug online, weer vanaf 1 euro te koop !!!!

hellyhansenbelgium winkelcentrum
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ik wil er nog aan toenvogen dat ikzelf dus zakelijke verkoper ben.

Ik start mijn objecten STEEDS aan de minimumprijs ik voor het artikel wens, DUS, kan er nooit iets mislopen.

Alleen blijken er oneerlijke (meestal zwartwerkers) van verkopers te zijn die het niet kunnen hebben dat ik koop om te verkopen. Die gasten geven dan als commentaar, "ja maar, jij koopt dat om te verkopen", een beetje de omgekeerd wereld , vind je niet? Zelf willen ze het onderste uit de kan, maar owee als iemand iets kan verdienen op hun kap, dan is het kot te klein.

Johan
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ik zou zeggen, een mooie negatieve geven, dan leren ze dat snel af.
Maar anderzijds, je bent zelf verkoper en dan is dat natuurlijk weer een risico, je zou wel eens snel 'teruggepakt'kunnen worden.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Ja, dat is altijd het gevaar,

ik blijf zo lang mogelijk positief en heb nog NOOIT een negatieve gegeven, maar er zijn hier op dit ebay toch echte assh..... van mensen die denken dat ze alles mogen.

Iemand kocht vorige week een kast, ik vraag naar een vlugge afhandeling, de persoon heeft nu geen geld en kan er maar volgende maand omkomen !!!

Ik vind dat er de laatste maanden veel meer bullshit is dan vroeger.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ik vind dat er de laatste maanden veel meer bullshit is dan vroeger

Ik weet natuurlijk niet of dit je gaat opfleuren :^O :^O :^O maar die bullshit is er altijd al geweest, hoor ...

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

pas op als je het woord bu..... gebruikt want ik kreeg zopas een verwittiging voor een dergelijk woord.

kweet niet meer welk maar 't was in elk geval tegen niemand specifiek gericht.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord