annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goeie verkopers

Gelukkig zijn er nog goeie verkopers met een hart voor hun klanten... de laatste weken ben ik er zo'n paar tegengekomen, meerdere objecten kopen, spontaan de verzendingskosten aanpassen en FB direct na ontvangst betaling... een vriendelijke mail met de nodige betaalgegevens... zo hoort het!

Onlangs nog een probleem: ik kocht vijf objecten bij dezelfde verkoper, ook zonder meer de kosten herberekend, FB na ontvangst betaling, maar... ik kreeg maar één object toegestuurd. Ik stuur een vriendelijke mail dat er één en ander niet klopt, vandaag zonder discussie de ontbrekende objecten gekregen voorafgegaan door een mail van de verkoper met de nodige verontschuldigingen.

Je mag hier geen namen noemen, maar de beteffende verkopers die ik bedoel en dit lezen zullen wel weten over wie het gaat!

Als het goed is, mag het ook gezegd worden en ik wens dan ook deze top-verkopers via deze weg een pluim op hun hoed te steken! Waren ze allemaal maar zo.

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Goeie verkopers

Volgens mij moet de koper dit instellen indien hij een mail wenst te krijgen dat een betaling ontvangen werd en/of een bevestiging van de verzending

Ik heb alleszins zelf nooit iets dergelijks ingesteld.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 21 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

Ik weet niet of dit standaard ingesteld staat, da's voor mij iets te lang geleden en staat hier alleszins af...

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 22 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

In vergelijing met het buitenland werkt BPOST erg goed.

Heb op 7 jaar slechts 1 verloren pakje gehad.

Maar..Italie,Spanje, Frankrijk  zijn een ramp.

Blijkbaar steken de postbodes daar geen kaartje bij afwezigheid in de bus.

Van mijn vezameling Hermès foulards is meer dan de helft naar het buitenland gegaan  en nog is niet alles terecht.Eigenaardig maar waar Maleisia en Australie leverden 4 dagen na verzending de pakjes netjes af..

Dus wij moeten zo niet zagen over onze post,in Franrijk vinden ze het zelf een ramp dat de post zo slordig werkt.

Mijn broer woont in Frankrijk en de helft van mijn briefwisseling krijgt die nooit te zien.

En het is inderdaad zo dat als een verkoper aanduidt dat je pakje verzonden is ,je een automatisch bericht krijgt.Bij mij is dat toch zo en ik heb niets aan de instellingen veranderd.

Bericht 23 van 23
laatste antwoord