annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goeie verkopers

Gelukkig zijn er nog goeie verkopers met een hart voor hun klanten... de laatste weken ben ik er zo'n paar tegengekomen, meerdere objecten kopen, spontaan de verzendingskosten aanpassen en FB direct na ontvangst betaling... een vriendelijke mail met de nodige betaalgegevens... zo hoort het!

Onlangs nog een probleem: ik kocht vijf objecten bij dezelfde verkoper, ook zonder meer de kosten herberekend, FB na ontvangst betaling, maar... ik kreeg maar één object toegestuurd. Ik stuur een vriendelijke mail dat er één en ander niet klopt, vandaag zonder discussie de ontbrekende objecten gekregen voorafgegaan door een mail van de verkoper met de nodige verontschuldigingen.

Je mag hier geen namen noemen, maar de beteffende verkopers die ik bedoel en dit lezen zullen wel weten over wie het gaat!

Als het goed is, mag het ook gezegd worden en ik wens dan ook deze top-verkopers via deze weg een pluim op hun hoed te steken! Waren ze allemaal maar zo.

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Goeie verkopers

Mensen... we wijken af! 😉

Bericht 11 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

@ hetzijspoor

gewacht tot vanmiddag de postbode is langs geweest : GEEN PAKKETLABELS !!!

heb gebeld naar klantendienst en raad eens : ja mevrouwtje ik weet het maar er komen zoveel bestellingen binnen dat wij het niet kunnen redden !!!

ik maak het mens aan de andere lijn ff duidelijk dat ik daar niets mee vooruit kom.

Ja mevrouw ze komen er echt aan maar er is teveel werk.

Ik vraag nog even beleefd of ze ff kan nakijken hoever het dan wel staat met mijn bestelling : nee dat kan ze niet.

heb mijn ongenoegen dan nog maar eens ff geuit via een e-mail naar de klantendienst met vraag van een dringend reactie.

PROFICIAT B-POST !!!!

het wordt dus morgen hollen naar het postkantoor, aanschuiven, labels kopen, labels schrijven, terug aanschuiven

pfffffffffffffffff

Bericht 12 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

Voor zover ik weet gaat deze topic NIET over de service van Bpost.... gelieve terug on-topic te gaan aub!!!

Bericht 13 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

@walesha

ik had zijspoor beloofd hem op de hoogte te houden en dat heb ik dan ook gedaan !!!

Om een goeie koper of verkoper te zijn moet ne mens ook zijn beloftes nakomen !!!

Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

@walesha

Juist, dit gaat niet over Bpost....maar Bpost maakt ook een deel uit van onze beoordeling of we een goede verkoper of een minder goede verkoper zijn...

Ik ben mijn powerseller status kwijt omdat Bpost zo snel is inzake verwerking en levering van de pakjes die ik verzend. Soms heb ik de neiging om de pakjes zelf te gaan leveren, dan zijn ze sneller bij de kopers.

VB ik verzend 3 taxipost zendingen naar 3 verschillende kopers.

Pakje 1 komt aan na 24 uur... prima dus... pakje 2 doet er 72 uur over... en pakje 3 is nog niet aangekomen... na 5 dagen...alle 3 zijn ze op dezelfde plaats op hetzelfde uur afgegeven. Alle 3 zijn ze taxipost 24 Hr... aan u om nu aan de kopers te vertellen dat jij niet de schuldige bent van deze laatttijdige leveringen!!!

Bericht 15 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

@comp-shop,

Wat moet je verstaan onder "laattijdige" afleveringen?

Als je zoals ik nu, reeds meer dan 12 dagen zit te wachten na betaling, dat noem ik "laattijdig", vooral omdat verkoper in kwestie ook niks als zijnde "verzonden" heeft gemarkeerd en niet reageerd op mijn mails.

Na ontvangst betaling zijn een dag of vijf niet abnormaal, trouwens, ook de koper kan de tracking volgen toch?

Nu ja, ik had het ook niet over tijdige of laattijdige leveringen, sommige mensen hebben nu eenmaal geen geduld en of je nu verzend met Bpost, Kiala of een koerierdienst... er kan altijd iets mislopen wat vertraging meebrengt en daar hoeft geen uitleg bij, zeker in deze tijd van het jaar!

In mijn posting ging het erover hoe sommige verkopers hun kopers op een correcte manier behandelen en levering staat daar los van.

Bericht 16 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

Wel... VB

Gisteren meld koper dat hij een verzending nog niet ontvangen heeft...ik kijk het na en is verzonden op 29/11... als commerciele tussenkomst stuur ik een andere zending op zodat hij alsnog het item kan ontvangen... wat krijg ik als antwoord... ik citeer

Beste comp-shop,

U stelt mij eerst de vraag of mijn adres klopt en nog voor ik u dat bevestig stuurt u mij een ander op?! Klinkt een beetje onprofessioneel, niet?

Als het kabeltje met de belgische post zou verzonden zijn geweest had ik dat normaal binnen de 2 max 3 dagen moeten ontvangen, dus dit moet verloren zijn geraakt.

graag zou ik mijn geld terugvorderen en het heeft absoluut geen nut om gouw nog een op te sturen want ik kan het niet meer gebruiken.

Ben ik nu een slechte verkoper??? Vergeet niet dat koper pas meld dat hij na 10 dagen nog niks ontvangen heeft...in zijn antwoord zie je dat hij/zij weet dat dit op 3 dagen kan... waarom reageerde koper NIET vroeger!!

Dit word dus weer een negatieve... maar = dit mijn fout?

Dus ik kan nu al zeggen dat koper zijn geld terugheeft (via paypal dus) en gratis de goederen zal ontvangen....zal hij zo eerlijk zijn om dit alsnog te melden... ik betwijfel het...

Bericht 17 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

Ik begrijp de problemen niet die hier soms vermeld worden door verkopers over misverstanden bij kopers, welke blijkbaar niet kunnen volgen of een verkoper iets verstuurde.

eBay geeft toch een mogelijkheid om een koper te melden wanneer iets verzonden wordt?

Dit is de update van uw bestelling.Beste e-user2,

Bedankt om te winkelen op eBay! Om u te helpen bij het opvolgen van uw aankopen, sturen wij u deze update over uw bestelling. U kunt al uw aankopen ook opvolgen in Mijn eBay. Uw updates bekijken
Recente updates van uw bestellingUw object(en) is (zijn) gemarkeerd als "verzonden".
Verkoper:Gebruikersnaam ******** ( Feedbackscore van ***)

-- Bewerkt door e-user2 om 14 Dec 2011 16:12 CET
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 18 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

Wij verzenden voor alles een email...

ontvangst van betaling... verzending... enz... wat kunnen we nog meer doen...

Toch krijg je nog kopers die na 10 of 15 dagen zeggen dat ze niks ontvangen hebben.

D.

Bericht 19 van 23
laatste antwoord

Goeie verkopers

eBay geeft toch een mogelijkheid om een koper te melden wanneer iets verzonden wordt?

Volgens mij moet de koper dit instellen indien hij een mail wenst te krijgen dat een betaling ontvangen werd en/of een bevestiging van de verzending

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 20 van 23
laatste antwoord