Hallo, voor mijn neefje zijn verjaardag en Kerst zouden we samenleggen voor een nieuwe Nintendo DSI. Toen ik op ebay (17/12) vond wat ik zocht, heb ik dan ook niet getwijfeld (naief!). Ondanks de waarschuwing van ebay dat de advertentie werd verwijderd, omdat deze verkoper niet met Paypal werkte, ben ik toch doorgegaan met de aankoop. Ik had nl een email ontvangen van Mobiledestock dat de verkoop gewoon kon doorgaan. Ik heb dan ook het geld (107 euro) onmiddellijk overgeschreven. Pas na de overschrijving kreeg ik bericht van de verkoper dat de verkoop niet door ging omdat de leverancier niet kon leveren. Er was een link met een formulier waarop je een terugbetaling kon vorderen. Deze terugbetaling zou gebeuren door een bank in Engeland vanaf 5/01. Natuurlijk heb ik nog altijd geen terugbetaling gezien. Wel een brief in het Engels dat het bedrijf Mobiledestock vereffend wordt met een ganse uitleg hoe je als schuldeiser te werk moet gaan. Ik begrijp er niet veel van... moet ik hierop reageren?
Marleen210