annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object gekocht, netjes betaald en toch een geschil wegens onbetaald?

Hallo allemaal

- Op 3 november heb ik 2 items gekocht (nr. 250716533926 en nr. 250716532837).

- Op 4 november heb ik netjes het correcte bedrag + verzendkosten overgemaakt op het rekeningnummer van de verkoper.

- Op 17 november kreeg ik smsje (ik wist niet eens dat verkopers onze gsmnummers konden zien?) dat er iets mis was gelopen, dat het pakje was terug gekeerd naar hem (de verkoper) en dat hij het die dag nog opnieuw zou verzenden.

- Op 23 november krijg ik een berichtje van de verkoper via Ebay dat er weer een probleem is. Dit keer was het verzendkantoor gesloten en daardoor zijn al zijn pakjes weer naar hem terug gekeerd?

- Dezelfde dag open ik een geschil wegens niet ontvangen, want ondertussen waren we al 20 dagen na betaling en ik begon het idee te krijgen dat de verkoper niet eerlijk was.

- Ik kreeg daarop van de verkoper een bericht om mijn adres door te sturen. Mijn adres is 100% correct, want ik heb in november nog andere aangekochte objecten ontvangen.

- Ook op 23 november start de verkoper een geschil voor beide objecten wegens onbetaald. X-(
Ik heb tot 27 november om te reageren oid. Maar als ik klik op 'actie ondernemen' kan ik enkel kiezen tussen:
        1. contact opnemen met verkoper (heb ik gedaan en kopie van betaling in het bericht vermeld)
        2. nu betalen: als ik daar op klik dan kom ik op een pagina met de bestellinggegevens en dan staat er ook deze melding " 

U hebt de afhandeling van deze bestelling al voltooid."

Wat moet ik nu doen? De verkoper had trouwens enkels positieve feedbacks. Ik ook trouwens
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Re: Object gekocht, netjes betaald en toch een geschil wegens onbetaald?

Even een update:

Zaak 1: Ik heb van de post een brief gekregen. Ze raden me aan om contact op te nemen met verkoper, zodat die het klachtenformulier wegens niet aangekomen zending kan invullen.

Ik heb de verkoper een bericht gestuurd via Ebay omtrent deze brief. Als hij niet meewerkt bewijst dat gewoon dat het niet zuiver is.

Zaak 2: Ebay heeft de onterechte negatieve feedback verwijderd :^O Dus dat is eigenlijk opgelost.

Bericht 11 van 11
laatste antwoord