op 23-11-2016 20:43
Ik heb op 12 juli een object gekocht op ebay. Tot op vandaag heb ik niks ontvangen. Na eerder contact beloofde de verkoper het object opnieuw te verzenden. Ondertussen zijn we opnieuw drie maand verder. Ik wil dus graag mijn geld terug. Via "contact" wil ik de klantendienst contacteren. Echter kan m'n objectnummer "231982485839" zogezegd niet worden teruggevonden. En zonder objectnummer kan ik de klantendienst niet contacteren.
Hoe kan ik hulp krijgen als ik mijn vraag zelfs niet kan verzenden. Mijn objectnummer staat bij 'mijn aankopen' maar jullie systeem herkent het niet? Telefoonnummer of een emailadres vind ik ook al nergens terug.
Kan u me helpen? Ik wil mijn geld terug.
op 23-11-2016 21:53
Na 3 maanden wordt een objectnummer inderdaad niet meer herkend in het ebay-systeem.
Enige uitweg is de verkoper contacteren. Al ziet het er niet goed uit, want wie wacht nu meer dan 4 maanden om iets op te sturen?
De klantendienst van ebay contacteren heeft weinig of geen zin, zij zullen u immers uw geld niet teruggeven.
op 08-07-2020 13:23
Ik heb net hetzelfde voor nu, een object gekocht op 22 maart 2020, verkoper reageert niet meer en ebay kan ik niet contacteren! zelfs een geschil openen of payapal contacteren lukt ook al niet meer, ik ben zéééééér ontgoocheld ditmaal...