Ze kneden zodanig het systeem dat ze zelf er financieel niet onder lijden, de koper en verkoper betalen uiteindelijk het gelach!!
Het is Ebay niet meer wat het geweest is en ik vind de laatste tijd dat je beter op andere verkoopsites kunt kopen of verkopen, hier kost het je alleen maar extra geld zonder enige bescherming te krijgen.
Wat beleid en veiligheid van Ebay betreft zijn deze personen die daar werken bijna allen afgedankte of gepensioneerden die voor juridische of gerechtelijke instanties gewerkt hebben (echt waar!!!)Wat een lachertje.
Ik zeg maar zo, als het zo verder gaat zal er niet veel meer overblijven van deze toen zo grote site. Aan mijzelf (dus als verkoper)zullen ze geen cent meer verdienen, alleen als ik zelf iets zou willen kopen, maar dat is dan de commissie die de verkoper betaald.
Er is maar één middel om een goede en sterke verkoopsite te creeeren waar je met plezier en zekerheid zou kunnen verkopen en kopen, dit is nl. een site met juridische zekerheid die geschillen gelijk afhandelen, verplichten te betalen en een aankoop bindend maken.
Je kunt het vergelijken met een openbare veiling of online veiling waar curators,advocaten of deurwaarders er borg voor staan en het geld die niet betaald wordt gelijk opvorderen, dit zelfde ook voor objecten die niet geleverd worden.Een vast teamverband op contractuele basis.
Maar ja, dat zal Ebay weer geld kosten en willen daar niets van weten; "DEZE KOPERSBESCHERMING KOST GELD"
Als ze dat moesten doen garandeer ik ze een veel hogere verkoopcijfer zodat ze gemakkelijk deze kosten betalen konden