annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opent langzaam

Sinds dat ebay een verandering heeft ondergaan is de site vreselijk langzaam, je zit en wacht en wacht, het verhaal van de cookies klopt van geen kant, mijn computer is in orde en geen enkele ander site is zo langzaam als ebay, ik heb de afgelopen maand niets gekocht om de eenvoudige reden dat ik geen zin heb om een uur achter mijn computer te zitten om 2 items te kopen, dus koop ik nu op 2dehands.
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Opent langzaam

Proficiat voor jou maar ik weet echt niet hoeveel mensen hier een boodschap aan hebben...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Opent langzaam

dus koop ik nu op 2dehands.

Succes hoor en tot nooit meer ziens. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Opent langzaam

Ik heb anders geen problemen met de snelheid van Ebay. Missschien is die computer toch niet zo in orde als gezegd. Welke IE wordt gebruikt ? Misschien eens updaten ?
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Opent langzaam

Er is een enorme vertraging bij het laden van eBay schermen.

Voor zoekopdrachten kan dit bijvoorbeeld meer dan 10 minuten duren (meestal zelfs een ganse tijd langer). -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Opent langzaam

Nog geen problemen gehad met IE en Skynet.
Alléén als ik een bericht wil posten kan het soms effe duren, maar dat los ik op door op F5 te drukken.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Opent langzaam

Geen enkel probleem met Firefox 3.5.2

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 7
laatste antwoord