annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterecht geschil

Ik kocht op 19 oktober 4 kleine prints van Moebius bij dezelfde verkoper in Frankrijk. De prijs was relatief hoog, en verzending vanuit Frankrijk zou 15€ zijn. De verzendingskosten konden wel gecombineerd worden. Ik betaalde meteen na ontvangst van het totaalbedrag via Paypal. Kreeg ik daarop een hele vieze mail dat hij geen Paypal accepteert binnen Europa; dat dat alleen voor buiten Europa is. Hij heeft me daarop een Paypal refund gedaan en vroeg me per overschrijving te betalen. Dat deed ik dan ook prompt (spijtig genoeg). Een hele tijd later (nadat ik hem moest aansporen om zijn rekening te checken) deed hij ze eindelijk op de bus, en na twee weken wachten mocht ik ze in ontvangst nemen. Bleek dat ze beschadigd waren omdat de verkoper niet de moeite had genomen om ze deftig te beschermen. Ik was het beu en heb negatieve feedback gegeven. 

 

Hierop heeft de verkoper een geschil geopend wegens niet betaling van de objecten! Hij kan dat omdat hij de oorsrponkelijke, gecombineerde prijs heeft teruggestort via Paypal, en nu denkt het systeem van Ebay dat ik daarom niet betaald heb. Intussen heb ik Ebay gecontacteerd, met bewijs dat ik wel degelijk betaald heb, maar ik kreeg na vijf dagen wachten alleen maar het bericht dat het geschil gesloten is en dat er nu een onbetaald item op mijn account geregistreerd staat en dat dit kan leiden tot het afsluiten van mijn account. 

 

Niet alleen ben ik aan alle kanten in 't zak gezet, nu gaat Ebay mij ook nog onterecht beschuldigen van bandieterij... En mogelijk mijn account afsluiten?!? Wat te doen? 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Onterecht geschil

Je hebt de verkoper neg feedback gegeven voor niet ontvangen objecten.Blijkbaar heb je ze wel ontvangen???Waarom geef je dan die feedback ,ebay gaat ervan uit dat je niets ontvangen hebt en dus niet betaald hebt.

Ik begrijp er niets van hoor

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Onterecht geschil

Trouwens ebay kijkt ook naar de feedback van die verkoper,en jij bent blijkbaar de enige die ooit neg.feedback gegeven heeft?Wie moeten ze dan geloven?

 

Jij kan niets meer doen

Geef in het vervolg eerlijke feedback ,en geef geen overhaaste rode bollen met onwaarheden.

 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Onterecht geschil

Ik wil je vragen om mijn post nogmaals te lezen. Mijn feedback over de verkoper gaat trouwens over het feit dat de verkoper onbeleefd was, me lang heeft laten wachten en mijn items zodanig slecht verpakt heeft dat ze beschadigd toegekomen zijn. Waar zie jij dat ik in mijn feedback schrijf dat de items niet zijn toegekomen?

 

Geef in het vervolg doordacht antwoord, en geen overhaaste berichten met onwaarheden!?! 😛

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Onterecht geschil

DE feedback die je 4x gegeven hebt ITEM DID NOT ARRIVE .SELLER ACTIVE ON EBAY BUT REFUSES REQUEST FOR TRACKING

 

Dat is toch duidelijk feedback voor een niet ontvangen object.

Als je zulke feedback geeft aan een verkoper dan moet je toch niet meer rekenen op enig begrip voor je klacht hé.

 

Persoonlijk koop ik niet bij buitenlandse verkopers die PAY PAL niet aanvaarden ,maar er stond duidelijk in de aanbieding ,geen PAY PAL voor Europese kopers ,waarom koop je daar dan toch?

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Onterecht geschil

Wel verdorie. Die feedback gaf ik omdat ik meer dan drie weken na de betaling nog steeds niks ontvangen had, en de verkoper niet reageerde op mijn bericht. De dag erna ontving ik de items en heb ik gevraagd voor feedbackwijziging. Ik schreef een nieuwe tekst dat de verkoper onbeleefd was, traag was bij versturen en dat mijn items beschadigd zijn aangekomen. Deze wijziging is toen toegepast! Nu is het weer de oude feedback. Wat zijn dat voor stoten.

 

En ja, harde les geleerd wel. Alleen nog maar Paypal inderdaad 😞

Bericht 6 van 6
laatste antwoord