annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper weigert totaal bedrag te factureren

Hopelijk kan iemand helpen, via de Ebay support geraak ik nergens...

 

In het kort: cd-speler in Frankrijk gewonnen, na op voorhand met de verkoper de verzendingskosten overeengekomen te zijn (via Ebay messages).  Nu hoor ik echter niets meer van hem, i.e. ik krijg maar geen totaalbedrag gefactureerd, ondanks verschillende verzoeken van mijnentwege. Bijgevolg kan ik niet betalen, maar krijg ik wel herinneringen van Ebay. 

 

Ik riskeer dus een strike wegens niet-betaling, terwijl Ebay me niet toelaat te betalen.... De verkoper is niet te traceren binnen of buiten Ebay, uitgezonderd via Ebay messages, maar daar reageert hij niet op. Hij is wel gewoon nog actief (nieuwe items online de laatste dagen). 

 

Enige optie lijkt me momenteel om te wachten tot er 10 dagen verstreken zijn en dan een geschil openen? In de hoop dat "geen totaal" een optie is in de lijst geschillen...

 

Die ebay support automatische antwoorden zijn anders ook om bij te huilen:  er staat expliciet in dat ik hen opnieuw mag contacteren indien ik geen afdoend antwoord vind in het automatische antwoord, dus dat doe ik, om exact hetzelfde automatische antwoord terug te krijgen...zucht.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

verkoper weigert totaal bedrag te factureren

wacht geen 10 dagen, je kan een geschil openen na 4 dagen na aankoop.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord