annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sniper

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar donderdag loopt er een veiling af die ik absoluut wil winnen. Nu weet ik ook dat de andere bieder een geduchte tegenstander is. Ik herken zijn feedback. Hij heeft me al vaak in de laatste seconden overboden.

Nu dacht ik er aan een sniper te gebruiken, omdat ik niet thuis ben op het moment de veiling afloopt, maar zijn er ook problemen met snipers, dat ze niet werken ofzo? Hebben jullie tips en tricks?

Het gaat over een item dat ik al jaren zoek, en ik heb het nog nooit eerder op ebay tegengekomen, dus het is niet zo dat ik een tweede kans kan krijgen, ik moet deze veiling winnen.
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Sniper

Let wel op dat een last-minute sniper meestal een zeer hoog bod ingeeft omdat hij niet weet wat het hoogste bod is.
Dus nooit een bod ingeven dat boven je mogelijkheden zit, en waarvan je naderdien spijt hebt, de verkoper is er natuurlijk bij gebaat :-)
zowie
Bericht 11 van 16
laatste antwoord

Sniper

Bedankt voor jullie hulp. Ik heb het item gewonnen... en ik had nog een ruime marge over.
Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Sniper

Proficiat, disney !
Er is die laatste minuut fameus gesniped geworden geweest 😄
Maar gelukkig was je bod hoog genoeg!

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 13 van 16
laatste antwoord

Sniper

Mooie snipe, en plezant als de prijs een stuk lager uitvalt dan je maximumbod ! :-)

m.

m.
Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Sniper

was inderdaad te verwachten dat er flink gesniped zou worden. Van dit CD'tje zouden naar verluid maar 100 exemplaren van bestaan. En verzamelaars zijn een heel pak meer... Het is de eerste keer dat ik het op ebay zag.
Bericht 15 van 16
laatste antwoord

Sniper

Proficiat he disney, geeft een goed gevoel om er mee te gaan lopen, ik ken het.

Photobucket

Photobucket

Bericht 16 van 16
laatste antwoord