annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper geschorst

Ik heb onlangs 4 dvd-boxen gekocht bij dezelfde verkoopster op eBay. Ik heb meteen via overschrijving betaald. Eerst werd ze ziek, waardoor het verzenden wat zou moeten wachten. Daarna had ze het pakketje retour gekregen omdat ze zich van postcode vergist had. Een paar dagen geleden heeft ze me verteld dat de ontvangst niet lang meer op zich zou laten wachten, maar dat het een aantal dagen zou duren omdat het pakket uit Nederland komt. Ik had daar allemaal begrip voor, maar vandaag krijg ik bericht van eBay dat deze verkoopster geschorst is en dat ik nu moet proberen mijn geld terug te krijgen. Ik heb een geschil geopend, maar ik weet niet of dat zin heeft bij een niet langer bestaande verkoper. Ook heb ik haar gemaild, maar ik ben bang geen antwoord te krijgen. Het gaat hier om een bedrag van maar liefst €86,50! Heeft iemand raad voor mij? Ik ben echt in paniek.
Bericht 1 van 46
laatste antwoord
45 ANTWOORDEN 45

Verkoper geschorst

@cave_canis ... mijn "levensmotto" inderdaad !
Bericht 11 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Zwijgen doe ik zelden maar horen en zien/lezen wel. Photobucket
Bericht 12 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Toch kan het dat pay pal je rekening blokkeert en je niets meer kan kopen of verkopen tot na de verificatie die zo'n 14 dagen in beslag neemt.Als je op hun eerste verzoek niet reageert ,is schorsen hun methode.De verkoper moet id kaart en rekening gas doorfaxen om zijn identiteit te laten controlleren.Het duurt 8 dagen vooraleer de fax op de plaats van bestemming is.De controle neemt dan nog tussen de 5 en 10 werkdagen in beslag.
RAAR MAAR WAAR,dit heb ik van pay pal zelf vernomen
Bericht 13 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

je kan er ook een aangifte van doen,print alles met headers gewoon even uit zodat je de gegevens bij je hebt als je gaat ervoor
een aangifte kan je altijd doen,als je nog wil wachten,kan het later ook nog
als je niet wil wachten,voel je niet schuldig,het systeem werkt nu eenmaal zo ,dat je na het bericht van schorsing van die ebayer dat je van ebay kreeg,enkel nog voor je eigen het best kan proberen te verkrijgen en als dat een aangifte lijkt,gewoon doen

op www.ecops.be kan je dat ook online doen denk ik te weten

succes ermee en probeer regelmatig met enkele zoekwoorden die toepasselijk zijn op je verkoper,je koopwaar eens te googlen,zo zou je eventueel ook andere gedupeerden kunnen traceren als die er al zijn

groetjes
anne *
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 14 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Er is verandering in de zaak. Sell4Sell4 is blijjkbaar terug toegelaten op eBay; ditkeer onder de naam Shorepair5, maar ze heeft haar oude feedback behouden. Via het geschillenpaneel heeft ze me dit laten weten;

HI,

Zou je mij hierover willen e-mailen dan kan ik je de gegevens doormailen die bij de verzending
horen.

Ik heb ondertussen geantwoord. Wat kan ik hier uit opmaken?
Bericht 15 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

ze heeft gewoon haar naam veranderd:

Geschiedenis van eBay-gebruikersnaam
In het vak hieronder staan de gebruikersnamen die dit lid heeft gebruikt op eBay.
Gebruikersnaam Ingangsdatum Einddatum
shorepair5 10-apr-08 Huidig
sell4sell4 06-mrt-08 10-apr-08

mvg,
Bericht 16 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

feit dat ze geschorst is op ebay belet haar toch niet toch te verzenden??
Ze heeft toch je gegevens?
Bericht 17 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

blijkbaar is de schorsing al opgegeven... ze geeft wel haar gebruikersnaam gewijzigd.

http://myworld.benl.ebay.be/shorepair5

laat maar weten hoe het afloopt.

mvg,
Bericht 18 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Ze belooft nog steeds op te sturen, maar daar merk ik bitterweinig van...

Ik speel het nu iets harder;

Beste Larisa,

Ik wilde u even laten weten dat ik mijn dvd's in de loop van volgende week in de bus verwacht. Zo niet, dan eis ik mijn geld terug. Ik zal niet aarzelen om verdere stappen te ondernemen moest dit nodig zijn. Het spijt me dit te moeten zeggen, maar u moet toegeven dat de situatie uiterst instabiel is en ik niet anders kan dan mijn verkopersrechten beschermen momenteel. Ik hoop dat u dit begrijpt.

Mvg,

Bieke

Eens zien wat dat oplevert...
Bericht 19 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Het gaat volgens mij de goede kant op. De verkoopster heeft beloofd de dvd-boxen deze week te versturen en ondertussen mijn geld retour te storten, in afwachting van ontvangst. Is dit een goede zaak?
Bericht 20 van 46
laatste antwoord