annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper geschorst

Ik heb onlangs 4 dvd-boxen gekocht bij dezelfde verkoopster op eBay. Ik heb meteen via overschrijving betaald. Eerst werd ze ziek, waardoor het verzenden wat zou moeten wachten. Daarna had ze het pakketje retour gekregen omdat ze zich van postcode vergist had. Een paar dagen geleden heeft ze me verteld dat de ontvangst niet lang meer op zich zou laten wachten, maar dat het een aantal dagen zou duren omdat het pakket uit Nederland komt. Ik had daar allemaal begrip voor, maar vandaag krijg ik bericht van eBay dat deze verkoopster geschorst is en dat ik nu moet proberen mijn geld terug te krijgen. Ik heb een geschil geopend, maar ik weet niet of dat zin heeft bij een niet langer bestaande verkoper. Ook heb ik haar gemaild, maar ik ben bang geen antwoord te krijgen. Het gaat hier om een bedrag van maar liefst €86,50! Heeft iemand raad voor mij? Ik ben echt in paniek.
Bericht 1 van 46
laatste antwoord
45 ANTWOORDEN 45

Verkoper geschorst

De verkoopster heeft beloofd de dvd-boxen deze week te versturen en ondertussen mijn geld retour te storten, in afwachting van ontvangst. Is dit een goede zaak?

begrijp het niet echt goed. waarom moet ze uw geld terug storten ALS ze van plan is de dvd's nog deze week op te sturen?

mvg,
Bericht 21 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Dit wil ze doen zodat ik zeker ben dat ik niet word opgelicht. Na ontvangst van de dvd's moet ik het geld dan terugstorten.
Bericht 22 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

kvind het beetje een vreemde gang van zaken. als ze meteen de dvd's opstuurt heb je ze misschien wel voor het geld terug op je rekening staat. het is nu enkel afwachten of ze het effectief ook doet

mvg,
Bericht 23 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Ah nog iemand die last hem haar heeft...
Ik heb hetzelfde meegemaakt maar betaald met paypal... heb direct klacht ingedient.. en ga straks bellen naar paypal
ALS je dvd's krijgt dan zijn het kopies... dat heeft ze me zelf gezegd
Als ik jou was, ga onmiddellijk naar de politie om je geld terug te vragen want heb ook mails gekregen van andere ebayers die dat zo gedaan hebben... Ze hebben niet altijd AL hun geld teruggekregen maar wel het meeste
Bericht 24 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Ze heeft mijn bankgegevens gevraagd zodat ze het geld kan terugstorten. Ik hoop dat ze dat ook effectief doet. De afspraak is dat ik het dan op mijn beurt terugstort na ontvangst van de dvd's, maar bij kopieën zal ik dat natuurlijk weigeren. Ik heb haar aangegeven bij ecops, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Indien ik naar de politie ga, moet ik dan naar een speciale afdeling?
Bericht 25 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Indien ik naar de politie ga, moet ik dan naar een speciale afdeling?

plaatselijk politiekantoor is oké.

mvg,
Bericht 26 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Vraag de cel internet, indien aanwezig.
ecops stelt niks voor. Photobucket
Bericht 27 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

klacht zal wel doorgeven worden aan de RCCU (Regionale Computer Crime Unit)

mvg,
Bericht 28 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

hallo

volgens mij gaat het over dezelfde Larissa.
zij had o.a. deze account : dvd-boxsets1

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600006051

mijn moeder (andere account) is hiervan ook dupe geworden......
Bericht 29 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Aan het adres en de aanbieding te zien gaat het inderdaad om dezelfde verkoopster. Bedankt om me verder te helpen.
Bericht 30 van 46
laatste antwoord