annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper geschorst

Ik heb onlangs 4 dvd-boxen gekocht bij dezelfde verkoopster op eBay. Ik heb meteen via overschrijving betaald. Eerst werd ze ziek, waardoor het verzenden wat zou moeten wachten. Daarna had ze het pakketje retour gekregen omdat ze zich van postcode vergist had. Een paar dagen geleden heeft ze me verteld dat de ontvangst niet lang meer op zich zou laten wachten, maar dat het een aantal dagen zou duren omdat het pakket uit Nederland komt. Ik had daar allemaal begrip voor, maar vandaag krijg ik bericht van eBay dat deze verkoopster geschorst is en dat ik nu moet proberen mijn geld terug te krijgen. Ik heb een geschil geopend, maar ik weet niet of dat zin heeft bij een niet langer bestaande verkoper. Ook heb ik haar gemaild, maar ik ben bang geen antwoord te krijgen. Het gaat hier om een bedrag van maar liefst €86,50! Heeft iemand raad voor mij? Ik ben echt in paniek.
Bericht 1 van 46
laatste antwoord
45 ANTWOORDEN 45

Verkoper geschorst

Hoi,
ook ik heb problemen met de verkoper sell4sell4.
Mijn dvd boxen waren betaald (op 7 april) en de dag erna kreeg ik bericht van ebay dat de verkoper geschorst was dat ik niet mocht betalen (te laat dus).
Ik heb sell4sell4 gemail en die verzekerde mij dat ik mij dvd's zou ontvangen. Tot op vandaag nog geen dvd's gezien! De laatste mail van de verkoper is van nu vrijdag waarin ze mij beloofd heeft om na te kijken waar mijn dvd's blijven en ze zou mij maandag terugmailen (niet dus). Ik was dit alles zat en heb haar daarom maandag een mail verzonden met de vraag mijn dvd's deze week in mijn bus of mijn geld terug. Nog altijd geen antwoord ontvangen. Vandaag ben ik een geschil gestart op ebay en ik zal zeker nog verdere stappen ondernemen als ik geen dvd's ontvang of mijn geld terug krijg. Ik zal het verdere verloop van deze zaak zeker hier terug opzetten.
Bericht 31 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Ik ben ook 1 van de gedupeerden van Sell4sell alias Larisa alias ... Een maand geleden heb ik een DVD-box van de Sopranos gekocht en na veel heen en weer gemail, heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik wil simpelweg mijn geld terug. Kan er iemand me de gegevens van haar geven aub.

alvast bedankt

ps best niet op het forum zetten want deze worden verwijderd.
Bericht 32 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Hallo,

Ook mij heeft ze nu al weken aan het lijntje gehouden!
Wel makkelijk van e-bay om zomaar iemand te verwijderen, de hele transactie uit te wissen en degene die met een overschrijving betaald hebben in de kou te laten staan.

Ik was ook vrij nieuw op het hele gebeuren, en dit heeft mijn vertrouwen zeker aangetast!

Ik ben benieuwd of die Larissa hier zomaar ongestraft mee weg kan komen....Ik zou ook graag mijn geld terug zien, maar vrees dat dit ijdele hoop is!
Bericht 33 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

tot op heden nog altijd geen dvd's of mijn geld ontvangen!
Ik heb nog een mail van haar gekregen dat haar mail gekraakt was en dat ik naar een ander mailadres moest mailen (dit was op 02/05/08). Dit heb ik gedaan met de vraag om mijn geld terug te storten vergezeld van zowel mijn als haar gegevens. Ik kreeg vlot daarna de vraag van haar of ze het adres van mijn bank kon krijgen, dit had ze nodig voor de terugbetaling? Ze zou het geld terugstorten als ze terug was van vakantie!!!! Zal wel, een vakantie betaald met ons geld zeker.
Ik ben aan het kijken om samen iets te ondernemen tegen deze verkoper, want wat ebay betreft die doen hun handen ervan af. Dit was dus zeker de laatste aankoop via ebay. Mij zullen ze geen 2 keer zo liggen hebben.
Bericht 34 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

hoi ik ben door deze verkoopster ook in de zak gezet geweest ze noemde toen guus 1005 k vind t schandalig dat e bay zo n verkoopsters beschermt want ge kunt er niks tegen doen ze weet t steeds uit te stellen tot de 90 dagen gepasseert zijn
en op kopersbescherming moet je ook niet rekenen bij mij had ze 100 procent feedback
e bay zou toch moeten weten dat t steeds dezelfde verkoopster is zelfde huisadres zelfde bankoverschrijving en dergelijke en als tss persoon zou e bay wel mogen tussenkomen vandaar ik koop er niks meer
Bericht 35 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Ik ben dus ook opgelicht door haar. Dit is niet het enige forum waar ze het onderwerp is. Ik heb net met de federale politie van Leuven gebeld (daar is het hoofdkantoor voor computermisdaden), ze hebben me gezegd dat we allemaal bij het politiekantoor waar we wonen klacht moeten indienen en mekaar moeten vermelden. Contacteer mij voor verdere informatie.
Bericht 36 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Klacht indienen zal niet veel helpen.

heb je haar adres niet? Zo ja stuur er iemand langs die haar wat bijwerkt simpel toch.

Nogmaals de eerste die mij zoiets zou flikken heeft het probleem van zijn leven
Bericht 37 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

heb je haar adres niet? Zo ja stuur er iemand langs die haar wat bijwerkt simpel toch.

Is natuurlijk een manier om het probleem op te lossen maar je moet dan wel volledig zijn en de rest van het verhaal ook vertellen zoals b.v. klachtneerlegging, politie, gerecht, advocaatkosten, zware boete of detentie.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photobucket

Bericht 38 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Klacht indienen zal niet veel helpen.

Nogmaals de eerste die mij zoiets zou flikken heeft het probleem van zijn leven

Weer ene die te veel films kijkt 🙂
Bericht 39 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

@ellvin22 niks van teveel films.

Vraag maar eens aan dien turk die mij iets geflikt heeft ... toen hij El Tony over de vloer kreeg was 't rap geregeld
Bericht 40 van 46
laatste antwoord