annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper geschorst

Ik heb onlangs 4 dvd-boxen gekocht bij dezelfde verkoopster op eBay. Ik heb meteen via overschrijving betaald. Eerst werd ze ziek, waardoor het verzenden wat zou moeten wachten. Daarna had ze het pakketje retour gekregen omdat ze zich van postcode vergist had. Een paar dagen geleden heeft ze me verteld dat de ontvangst niet lang meer op zich zou laten wachten, maar dat het een aantal dagen zou duren omdat het pakket uit Nederland komt. Ik had daar allemaal begrip voor, maar vandaag krijg ik bericht van eBay dat deze verkoopster geschorst is en dat ik nu moet proberen mijn geld terug te krijgen. Ik heb een geschil geopend, maar ik weet niet of dat zin heeft bij een niet langer bestaande verkoper. Ook heb ik haar gemaild, maar ik ben bang geen antwoord te krijgen. Het gaat hier om een bedrag van maar liefst €86,50! Heeft iemand raad voor mij? Ik ben echt in paniek.
Bericht 1 van 46
laatste antwoord
45 ANTWOORDEN 45

Verkoper geschorst

En hoe is deze zaak verder afgelopen?
Bericht 41 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Hoeveel was de schadevergoeding die "El Tony" moest betalen ?
Is de verkoper nog aan het vieren ?
Bericht 42 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Hey xsaartje,

Ik ben ook opgelicht, weliswaar op een andere site dan ebay, maar ongeveer idem. Zou je me aub willen mailen op annekebehets@yahoo.com ? Ik zou mijn probleem liever niet op forum zetten.

Alvast bedankt

A
Bericht 43 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

ik heb bij de politie aangifte gedaan van oplichting door haar naar mijn geld kan ik fluiten helaas
en van de politie heb ik ook nog niks gehoort
Bericht 44 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

hoi, allemaal te samen klacht neer leggen bij de politie helpt wel zeker weten!!!!
Bericht 45 van 46
laatste antwoord

Verkoper geschorst

Het is natuurlijk altijd aan te raden om klacht neer te leggen, maar inderdaad, of je er ook iets moet van verwachten?
Wij zijn een tweetal jaren geleden voor + 1000 eur opgelicht, klacht neergelegd en we weten dat het naar het parket is gegaan maar dat was het dan ook, niets meer van gehoord.
Gelukkig waren alle gegevens van de tegenpartij gekend dus heb er uiteindelijk zelf voor moeten zorgen ons geld terug te krijgen.

Photobucket

Photobucket

Bericht 46 van 46
laatste antwoord