op 23-10-2012 18:31
Kan ik als koper de goedkoopste manier om het verzenden via bpost vragen?
Ik moet namelijk voor een dvd box 4,70 euro betalen, terwijl dit gewoon in een enveloppe kan voor 2 euro ...
op 29-10-2012 21:22
Ik heb ook mijn verpakkings materiaal, net zoals ik hier voor in mijn berichten ook een enveloppe bij rekende.
Dus wel fair tegen over elkaar denk ik he
op 29-10-2012 21:55
toch reken je soms 4 euro, soms 4,10 euro en soms 4,50 euro in je winkel.
op 29-10-2012 22:22
Grappig, van de 775 geplaatste advertenties, staat er in 1 een tik fout en die neemt u dan als verdediging ...
Toch reken ik op mijn afrekeningen maar 4€
Maar waar het hier dus om gaat, ik ga wel steeds in op de vraag van de koper als die gelijk heeft en vraagt op een andere manier te verzenden.
Ik heb ook al dingen uit een verpakking gehaald op vraag ven de koper om ze zo goedkoper te kunnen verzenden.
Mij draait het vooral om de houding van die verkoper.
Ik heb in het verleden zalf als mensen geld terug gestort of bij de verzending gestopt als ik het dan toch goed koper heb kunnen verzenden.
Maar dat ziet u natuurlijk allemaal niet ...
op 29-10-2012 22:26
Soms leg ik zelfs toe aan de verzendkosten omdat ik in mijn advertentie te weinig had gezet, net nog gebeurt
op 31-10-2012 11:31
Verzenden met Kiala kost idd slechts 4€, maar zoals gezegd speelt de verpakking ook mee... in de UK en de VS noemen verzendkosten: "P&P" of "Post and Packiging" ofwel vertaalt: "verzending en verpakking" wat wel duidelijker omschreven is. Wanneer ik iets koop en de verkoper koopt een stevige verpakking, betaal ik met plezier een paar centen meer om mijn pakje onbeschadigd aan te krijgen.... maar zoals ik al heb meegemaakt: 1.50€ verpakkingskosten aanrekenen en het item verpakken in een ordinaire plasticzak van een supermarkt kan natuurlijk niet!
Hoewel ik wel denk, dat de meeste verkopers die verpakkingsmateriaal aankopen, deze kosten verrekenen in de aankoopprijs om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.