annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fake

Ik heb mijn jas gekocht van een gewone verkoper uit Belgie en deze verkoper heeft een goede feedback opgebouwd.Ik heb de jas tweedehands gekocht voor 85 euro.Nu zie ik dat dezelfde jas te koop staat vanuit china voor 65 euro nieuw.
Ik ben uiteraard woedend.De verkoper doet of haar neus bloed want ze zegt dat ze het niet wist dat dit een fake was.Ze wil me ook niet terugbetalen.Ik kan ook geen geschil meer openen omdat ik al een geschil had ingediend voor een niet ontvangen object.(lang moeten wachten)Ik zei haar dat als zei mijn geld niet wil terug betalen dat ik een negatieve feedback zal moeten geven.Dan was nog kwaad ook en zei me dat ze zeker de feedback zal laten verwijderen.Mag zij dit zomaar doen?
Zij is diegene die een fake jas gekocht heeft en hem dan doorverkoopt met winst.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

fake

260507318526
FAKE DELVAUX
OPPASSEN

Om op je vraag te antwoorden
Als ze de jas in China heeft gekocht zal die wel namaak zijn.
Of ze er winst op maakt betwijfel ik,verzendkosten,ebaykosten...
Geef haar gewoon negatieve feedback als ze je niet wil terugbetalen.En nee, ze kan proberen die te laten verwijderen,maar dat zal niet lukken,tenminste als jij geen beledigende taal gebruikt.
Heb je met pay pal betaald?
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

fake

Siemenpoes,bedankt voor je antwoord.
Helaas heb ik niet met pay pall betaald.
Ze aanvaard geen pay pall.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

fake

Eis terugbetaling en geef die verkoper door dat je er aan denkt een klacht neer te leggen bij de politie (jegens derden) wegens aanbod en levering van een namaakitem. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

fake

Ik was nog vergeten je de volgende link mee te geven die je natuurlijk kan toevoegen in het e-mail bericht dat je die verkoper zendt:

http://koba.minfin.fgov.be/commande/pdf/Folder_namaak2007.pdf -----

-----

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

fake

Bedankt voor uw reactie,
ik heb al vannalles gebrobeerd maar de verkoper is koppig en zegt dat ze de jas zelf heeft gekocht via bieding op e-bay en dat ze niet wist het een nepjas is.Wat ik zelf ook niet 100% weet omdat deze jassen nog steeds te koop staan op e-bay waarin de verkoper zegt dat ze een licentie hebben om deze te verkopen.Ze verschillen wel van de echte.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord