annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback geven na 30 dagen

Hallo,
Heb vandaag feedback willen geven op 2 gekochte voorwerpen op 09/02. Kon niet binnen de 30 dagen regeren toen had ik ze nog steeds niet toegestuurd gekregen. Er staat overal vermeldt dat je tot 90 dagen na aankoop feedback kan geven. Indien ik dit wil doen voor m'n voorwerpen krijg ik het bericht dat ik geen feedback meer hoef te geven. Dit gaat niet op naam van de verkoper en niet op het nummer van artikel.
Wat doe ik mis?
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

heb net zoals ik op een andere vraag kon lezen geprobeerd via de site http://www.zoicks.com/feedback.htm (zelfs na 90 dagen feedback geven) hier komt het systeem me ook zeggen dat de objectnummers niet bestaan. Zou het kunnen kan de verkoper deze geblokkeerd heeft omdat hij verondersteld dat ik negatieve kommentaar ga geven?
Bericht 2 van 20
laatste antwoord

Kan zijn dat hij intussen"niet geregistreerd gebruiker"is geworden,dat kan je zien door op zijn feedbackcijfer te klikken.
Jos
Bericht 3 van 20
laatste antwoord

Bedankt Jos,

Hij bestaat nog, daar had ik al naar gekeken, maar als ik in "mijn ebay" kijk staat er niets meer omdat het meer dan 30 dagen geleden is en wanneer ik feedback wil geven staat er nog te geven feedback O en kent hij mijn objectnummers niet meer.
De gekochtte goederen waren MP3 spelers en die verkoopt hij wel niet voor de moment. Ik heb wel op ne gegeven moment gevreest dat ik nog iets zou zien.
Zo krijg je wel schrik om nog iets te ondernemen.
We hadden enkele dagen erna ook in Duitsland een andere MP3 speler gekocht en deze was direkt geleverd.
Bericht 4 van 20
laatste antwoord

@sisi_woezie:

Zulk een link kan je best doorspelen naar de betrokken persoon.

Door deze op eBay zelf te plaatsen, zal eBay hiertegen stappen ondernemen !!!

Hierdoor zijn we WEER een NUTTIG hulpmiddel om bedriegers te straffen zonder schrik te hebben voor een wraakfeedback kwijt binnenkort.
Bericht 5 van 20
laatste antwoord

Het probleem is wel dat niemand zichzelf als een bedrieger beschouwt stamp steve. Persoonlijk ben ik daarom tegen de mogelijkheid om zulke tools te gebruiken gekant. Voor iedereen moeten dezelfde regels gelden.
Wel ben ik ervoor dat ebay wat soepeler zou omspringen met vragen tot verwijdering van onterechte feedback, en zou het onmogelijk moeten zijn voor iemand die een NBB met creditering lastens hem heeft gehad, om nog feedback (terug) te geven.

flo
Bericht 6 van 20
laatste antwoord

@sisi woezie : het is NIET mogelijk dat je geen feedback meer kan geven als de veiling nog geen 90 dagen verstreken is, behalve als het object ongeldig was of de betrokkene inmiddels niet meer ingeschreven is op ebay, of als je de veiling niet gewonnen hebt.
Over welke objectnummer(s) ging het ?

flo
Bericht 7 van 20
laatste antwoord

Bedankt full option dat je mij wilt helpen.
Heb op 1 object feedback gegeven (andere verkoper) ging zonder problemen.
Het gaat over de objectnummers 3076679800 en 3272457100.
Voor alle duidelijkheid ik wil geen negatieve feedback geven. Ik vind dat ik te lang heb moeten wachten maar ik heb mijn MP3 spelers ongeschonden ontvangen besteld 9/2, betaald 10/2 en ontvangen op 23/3.
Heb van de verkoper zelf ook nog geen feedback gekregen.
Bericht 8 van 20
laatste antwoord

Zoals ik al vermoedde,deze gebruiker is geschorst,kijk maar op de objectpagina,nast zijn feedback,"deze gebruiker is niet meer bij Ebay ingeschreven".
Bericht 9 van 20
laatste antwoord

Jos,

Merciekes, dacht al dat ik iets mis deed. Hebben we geluk dat we onze spulletjes toch nog gekregen hebben!!
Je ziet dat ik nog niet gewoon ben om met ebay te werken.

Nogmaals dank, dan kan ik nu men zoektocht staken om feedback te willen plaatsen!! Salukes!!

Afgesloten onderwerp (zal er mijn nachtrust niet voor laten)

Ann
Bericht 10 van 20
laatste antwoord