annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iets mis met ebay?

tes iets niet plus met ebay.ik zoek om te kunnen kopen audio versterkers van merk quad ll en quad 22 en ik vind niets? nu als ik gevoon via google zoek dan vind ik genoeg dat te koop staat op ebay?! dan als ik neem de object nummer en dan zoek ik via "mijn ebay" dan vind ik deze wal,maar als ik will zoeken andere objecten van hetzelfde verkoper dan krijg ik melding "deze verkoper bid niets te koop"??? tes iets niet plus?!?! 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Betreft: iets mis met ebay?

De zoekfunctie op eBay is niet simpel. Veel hangt af van de manier waarop men zoekt.

- Als men zoekt op objectnummer wordt het object altijd getoond als de aanbieding nog in de database van eBay staat, zelfs als deze niet verstuurd wordt naar de locatie van de eBay site waar men de zoekopdracht doet, of als de aanbieding al een aantal weken afgelopen is.

- Daarentegen als men "alle objecten van de verkoper" aanklikt worden deze standaard getoond als ze nog lopende zijn en verstuurd worden naar de locatie van de eBay site waarop men zoekt. Er kunnen nog bijkomende redenen zijn waarom een aanbieding op een bepaalde site niet wordt weergegeven.

- Als men zoekt op sleutelwoorden, zoekt men naar lopende aanbiedingen die voldoen aan de instellingen van de zoekopdracht die eBay ingesteld heeft als standaard of die men zelf instelt. Bijvoorbeeld, typ in de eBay zoekbalk met haakjes inbegrepen:

(quad II)

en druk op zoeken. Men kan vervolgens in de linker kolom van de pagina met zoekresultaten als "locatie" "Europese Unie" of "wereldwijd" aanvinken en dan zou men alle aanbiedingen geplaatst op eBay België en in de omliggende landen met "quad II" in de titel die verstuurd worden naar België moeten krijgen. Het probleem met deze zoekopdracht is dat men geen relevante rubriek kan kiezen als men meer dan op één site tegelijkertijd zoekt, omdat deze rubrieknummers verschillen van eBay site tot eBay site, zodat een groot deel van de zoekresultaten niet relevant zijn.

- Het kan aangewezen zijn om ook eens rechtstreeks op de grote sites te kijken in de relevante rubriek zoals op eBay.co.UK. Bijvoorbeeld als ik daar zoek op "quad II" vind ik een aantal resultaten die verstuurd worden naar België en die geplaatst zijn in de geselecteerde rubriek. Klik hier voor deze zoekopdracht.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Betreft: iets mis met ebay?

bedankt voor info,maar zelfs opties helpen niet? ik krijg allen computers en onderdelen voorgeschoteld?ik heb opties gevinkt en helpt niet..zelfs als ik andere materiaal zoek dan krijg ik verschillende "niet gevraagde" materiaal te zien?! meschien fout light bij mij?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord