annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik hoogste bod, verkoper wil niet meer verkopen

maartenenvanessa
Community-lid
ik had geboden op een jurk en ze start met bedrag van 1euro, uiteindelijk heb ik de jurk voor 10euro gewonnen, nu stuurt ze me dat ze voor 10euro niet wil verkopen, kan ze dt zomaar, ik was hoogste bieder, ze weet toch dat je als je aan 1euro begint soms prijs lager ligt dan verwacht, wat moet ik doen want had echt op gerekend
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

ik hoogste bod, verkoper wil niet meer verkopen

quasi9522
Community-lid
Als particulier ben je niet verplicht om te verkopen .

De verkoper probeerde de ebaykosten te omzeilen (poging tot oplichting van ebay) dus hier is inderdaad een schorsing van het account beter op zijn plaats.

Het weigeren van de verkoop zorgt ook voor transaktieproblemen die de verkoper zelf veroorzaakt : hiervoor heeft hij dan ook een mooie negatieve feedback verdient...

Als een koper de transaktie weigert krijgt hij immers ook een aantekening wegens niet-betaler....
Bericht 11 van 13
laatste antwoord

ik hoogste bod, verkoper wil niet meer verkopen

quasi9522
Community-lid
De verkoper wil gebruik maken van de regels van de concurrerende websites....deze gelden echter niet bij ebay.
Bericht 12 van 13
laatste antwoord

ik hoogste bod, verkoper wil niet meer verkopen

stultuske
Community-lid
technisch gezien:
tenzij er een minimum-prijs ingesteld was: verkocht is verkocht.
een Ebay verkoop is een rechtsgeldige verkoop, geen uitzonderingen. denk maar aan die pipo die zijn yacht te koop stelde voor enkele euro's en vergeten was een minimum prijs te stellen. tot in de rechtbank en "yacht verkocht".
de vraag is alleen, hoeveel heb je er zelf voor over (qua tijd-moeite-eventueel geld) om die jurk te krijgen?
Bericht 13 van 13
laatste antwoord