annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kandidaad verkoper onvindbaar

Ik heb op e-bay een zoekertje geplaatst in "gezocht" : "oude schoolboeken gezocht". Mensen uit Everberg (tussen Leuven en Brussel) mailden mij dat zij mij zulke oude schoolboeken kunnen bezorgen aan 50 cent 't stuk, en of ik wou komen kijken in Everberg. Dat interesseerde mij erg, maar daar zo'n verre reis onmogelijk is voor mij mailde ik terug met het verzoek mij op te bellen (ik zou de telefoonkost bij de koopsom voegen), ik gaf mijn nummer op, ofwel mij hun nummer door te mailen zodat ik zelf kon bellen, voor wat meer info en om af te spreken, maar spijts herhaalde mails kreeg ik geen antwoord meer. Zij ondertekenden de mail met "de Coopers" en het mailadres is "usetheyellowbutton@ebay.com". Nu lees ik bij de opgezochte gegevens van die gebruikersnaam : "lokatie : Nederland, 2 en een half jaar lid, geen objecten". Ik zou heel graag terug in contact komen met die mensen. Zij hadden, naar ze schreven in de mail, die boeken speciaal voor mij van de zolder gehaald, en het aanbod interesseert me heel erg. Maar vooral spookt het mysterie aanhoudend door mijn hoofd waarom ze niet meer terugmailen of bellen en hoe dat zit met Everberg - Nederland en zo. Weet iemand om wie het gaat ? Kan iemand mij met die mensen in contact brengen of mij tips geven van hoe te handelen of zo ? Bedankt alvast.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

kandidaad verkoper onvindbaar

radiocaruso
Community-lid
Hallo, "usetheyellow...." is GEEN emailadres !!
U moet op de gele knop drukken met uw muis ( vandaar- use the yellow button- ). Deze staat rechts op de pagina die u ontvangen heeft via het ebay mailsysteem (REAGEER). Dan kunt u uw boodschap typen en verzenden. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Groetjes..
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

kandidaad verkoper onvindbaar

ronnekes
Community-lid
hihi dit is eigenlijk wel best grappig 😉
Geen wonder dat de mails niet aankomen 😉

Idd op de gele knop klikken!
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

kandidaad verkoper onvindbaar

patriciatje87
Community-lid
hallo

zoek je nog oude schoolboeken?

ik heb er nog liggen van in de jaren 50

zou ze graag opruimen.

groeten
Bericht 4 van 4
laatste antwoord