annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object niet ontvangen

Hallo,
Ik heb een koper die zegt dat hij een object niet ontvangen heeft.Kan iemand mij zeggen wat je in zo'n geval het beste doet?Bedankt
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: object niet ontvangen

Ligt er aan waar het naar toe verzonden is en wanneer en of je een bewijs van verzending hebt.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Verzonden binnen Belgie,heb betalingsbewijzen.Alleen heb ik die dag verschillende objecten opgestuurd,zodat er op het betalingsbewijs meerdere zaken staan.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Betalingsbewijzen zijn jammer genoeg geen verzendbewijzen. Is het al lang geleden en heb je ze Prior verstuurd? Met de Kerst- en Nieuwjaarperiode is er soms wel wat vertraging geweest. Het ligt er aan hoe lang het al geleden is dat je het object hebt verstuurd.
Als een pakket binnen Belgie niet binnen 4 weken aangekomen is geef ik in de meeste gevallen het betaalde geld terug.
Als het om een waardevol object gaat kun je misschien in het vervolg beter aangetekend versturen. Dan heb je tenminste een bewijs dat het verstuurd is en de geadresseerde moet dan tekenen voor ontvangst.
Nu blijft er toch de onzekerheid of de geadresseerde het object wel of niet heeft ontvangen.
Succes!

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

oke,bedankt.
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Ik heb tevens een koper die zegt een pakket dat ik onlangs heb gestuurd, niet te hebben ontvangen.
Het zal wel aankomen, want het moest naar Frankrijk gestuurd worden, en de koper is wat ongeduldig.
Maar wat ik straf vind, is dat de betaalde som van m'n PayPal-rekening is afgehouden. Dus als die koper niets meer laat weten, heb ik er geld aan toegestoken!
En dat terwijl ik van al die stortingen op PayPal telkens bijna de helft verlies.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Als je het pakket aangetekend hebt verstuurd dan heb je een bewijs van verzending met een trackingnummer gekregen. Als je dat trackingnummer bij PayPal bij de claim doorgeeft dan is de zaak opgelost en wordt het geblokkeerde geld bij PayPal gedeblokkeerd.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord