annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

objectnummer:320334401146 (iphone) betaald maar niet ontvangen

ik heb een iphone gekocht en deze betaald
en heb al verschillende keren een mail gestuurd naar de verkoopster, maar deze antwoordt niet en heeft ook nog niks verzonden. ik heb gezien dat er meerdere kopers zijn want er had er verschillende.
dus vroeg ik me af wat ik nu best doe?
en of iemand anders die dit object toevallig ook gekocht heeft mss andere ervaringen heeft?
Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Beste,
wij hebben gisteren ook 2 iphones besteld..
account in Belgie onder peterceulemans@hotmail.com en object zou in spanje gelegen zijn met jawel dezelfde naam (Marianne Barbu) maar andere bankgegevens...
Marianne Barbu
Banque: BBVA
IBAN: ES9401822420120201604311
Swift/bic: BBVAESMM
Pays: ESPAGNE
Heb jij ondertussen je iphone ontvangen of werd je terugbetaald of helemaal niet? want ik heb enorme twijfels over dit allemaal en denk gewoonweg niet te storten.. iemand raad plssss??
alvast bedankt
Leti
Bericht 11 van 15
laatste antwoord

hoi, zo snel mogelijk samen een klacht neerleggen bij de politiesamen sta je sterker en hier op het forum nog gedupeerde zoeken ze allemaal klacht laten neer leggen zo komt er mischien dan een zaak van om jullie geld terug te krijgen veel succes love-vlinder
Bericht 12 van 15
laatste antwoord

Marianne Barbu scam me too. She stole me 210 euros for a mobile phone that i did not receive. Please report it to the police to stop this person from scams and get our money back to all of us.
Regards
Bericht 13 van 15
laatste antwoord

I did the bank transfer to the following account:

Marianne Barbu
Banque: Banesto
IBAN: ES49 0030 4365 1900 0006 0271
Swift / BIC: ESPCESMM
Pays: Espagne

Report the scam to police in February. I am awaiting results.
Bericht 14 van 15
laatste antwoord

Hello again.
I am back from the courthouse to get the result of the judgement of the judge agains Marianne Barbu.
Marianne Barbu is condemmed to pay a fine to the Spainish goverment and to give my money back.
All of us must fight against this kind of people and this is the way we should do that.
Good Luck!
--------------------
Hello again.
Ik ben terug van de rechtbank om het resultaat van de uitspraak van de rechter tegen Marianne Barbu.
Marianne Barbu is veroordeeld tot een boete betalen aan de Spaanse regering en mijn geld terug te geven.
Ieder van ons moet strijden tegen dit soort mensen en dit is de manier waarop we dat moeten doen.
Succes!
Bericht 15 van 15
laatste antwoord