annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oplichting door opeens overdreven hoge verzending???

Ik kocht 11 objecten in Amerika, in de aanbieding stond (het stond er zelfs 2 keer!!!) voor internationale verzending 3.50 dollar en dan telkens 0.25 dollar voor elk bijkomed object.
Maar nu moet ik opeens voor alle 11 objecten 3.50 dollar verzending betalen, gaat dit zomaar???
Wat kan ik hiertegen doen???

Graag hulp???
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Vermoedelijk is dit euvel te wijten aan Paypal dat verzendkosten gewoon bij elkaar optelt.

Wat kan je hiertegen doen ? Een mail sturen naar je verkoper en hem een nieuwe invoice vragen met de correcte verzendkosten.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

dank u!!!!!!!!!!!!!!!!
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Hij licht u sowieso op met die verzending.Per kaartje 0,25 $ extra vragen hoeft niet.Waarschijnlijk kan hij voor die 3,50 $ die 11 kaartjes ook al verzenden.Dat is toch gewoon een brief van enkele grammen.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Dat is (vooral) bij professionele verkopers in USA en elders niet uitzonderlijk te noemen, hoor.
Ze noemen dat "handling" , waarvoor ze een klein bedrag aanrekenen.
Het "waarom" is natuurlijk wat duister en voor discussie vatbaar, zoals vele taksen en heffingen (Sabam, Taks oppervlaktewater,Gemeentelijke en andere opcentiemen om zomaar een paar voorbeelden van bij ons te geven)

Bericht 5 van 5
laatste antwoord