annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oppassen!!

Het gratis aanbieden,samen met het einde van de vakantieperiode,hebben een minder aangenaam nevenverschijnsel nl VEEL NAMAAK MERKARTIKELEN UIT TURKIJE WORDEN AANGEBODEN.
Verkoop en aankoop van namaak zijn verboden.
Mij stoort het niet dat mensen bewust namaak kopen,dat moet iedereen voor zichzelf uit maken MAAR namaak verkopen als zijnde authentiek vind ik niet kunnen.
Dus kopers let een beetje op!
Bericht 1 van 83
laatste antwoord
82 ANTWOORDEN 82

oppassen!!

Uit nieuwsgierigheid heb ik op een andere site waarop een Prada handtas te koop werd aangeboden, gevraagd in welke winkel die tas was aangekocht, of ze het betalingsbewijs nog hadden en of ik ze mocht zien vooraleer aan te kopen.Geen reactie, daaruit kan men wel de nodige conclusies trekken.
Bericht 21 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

140262191272
Is dit een echte, vraagprijs is 800 euro.
Bericht 22 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Ik denk het wel.
Vraag eventueel een foto van de stempel,en foto van certificaat ,genomen met zichtbare datum.
Het is wel het kleinste model.
Persoonlijk vind ik de prijs aan de hoge kant,is wel meer gedragen dan ze vooropstelt,beschadiging aan de hoek.
Bericht 23 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Bedankt voor de tip, heb nu ook de beschadiging gezien, maar niet getreurd, er komen nog veel kansen op eBay.
Bericht 24 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

150291627196,150291627669,150291628149
Hoe kan je op deze foto's zien
1.dat je werkelijk een tas koopt en geen luchtkasteel
2.op geen enkele manier kan je oordelen over de authenticiteit,geen enkele zelfgemaakte foto!
Bericht 25 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Even gegoogelt naar myAshop en BAGdo, daar kan men al Prada tassen kopen voor minder dan 200 euro, de originele prijs staat erbij vermeld en ze kunnen online besteld worden. Zijn dit misschien allemaal nylon tassen en geen lederen, of zijn ze al gedateerd? Als het namaak was zouden ze dit toch niet op een website zetten.
Graag uw deskundige kommentaar.
Bericht 26 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

super authentieke namaak uit Turkije!
250299070988
220283265197
220283257051
220283250416
Koop je een Delvaux,vraag steeds een foto van de binnenkant en de stempel
Bericht 27 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

En die tassen op die website zijn allemaal namaaktassen!
Er zijn slechts 3 site's met authentieke nieuwe tassen,na de invoertaks en andere kosten is de prijs ,deze van de gewone detailhandel
Bericht 28 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

Nogmaals bedankt voor al de moeite die u zich getroost om onervaren eBayers te waarschuwen voor malafide praktijken. Als iedereen zich aan de regels hield op eBay zou men niet zo argwanend moeten zijn en dat is spijtig genoeg in het nadeel van alle eerlijke verkopers, want het is niet gemakelijk om het kaf van het koren te scheiden.
Beste groeten.
Bericht 29 van 83
laatste antwoord

oppassen!!

180291897536,200256657832
Zeer goedkope namaakprada ,van het allergoedkoopste soort!
Bericht 30 van 83
laatste antwoord