annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oppassen!!

Het gratis aanbieden,samen met het einde van de vakantieperiode,hebben een minder aangenaam nevenverschijnsel nl VEEL NAMAAK MERKARTIKELEN UIT TURKIJE WORDEN AANGEBODEN.
Verkoop en aankoop van namaak zijn verboden.
Mij stoort het niet dat mensen bewust namaak kopen,dat moet iedereen voor zichzelf uit maken MAAR namaak verkopen als zijnde authentiek vind ik niet kunnen.
Dus kopers let een beetje op!
Bericht 1 van 83
laatste antwoord
82 ANTWOORDEN 82

Re: oppassen!!

Bedankt voor de info siemenpoes

Bericht 71 van 83
laatste antwoord

Ik had het in 2008 al moeten lezen !

Wie het ganse verhaal een beetje volgt .... hmmmmm, ik heb een rare nasmaak.

,-)

Bericht 72 van 83
laatste antwoord

Siemenpoes,

Alles wat je ooit geschreven hebt op internet is achterhaalbaar.  Wees dus niet naiëf.

Twee uur voor EBAY mijn aanbieding verwijderd heeft heb je mij gemaild dat ze het zouden verwijderen omdat m'n aanbieding NEP is. Het lijkt precies of jij een klokkenluider bent voor al wat nep is om dit te melden naar EBAY,  m'n excuses dat ik die indruk heb maar als je zoals in dit draadje hier zo'n zoekwerk doet en zelfs de artikelnummers bijplaatst dan gaan m'n wenkbrauwen fronsen.

Als ik dit draadje lees dan moet ik enkel en alleen vaststellen dat jij er een extra hobby op nahoud en dit is "zoeken naar Fake Delvaux en andere fake produkten".

-- Bewerkt door winkelcentrum om 31 May 2011 10:52 CEST
Bericht 73 van 83
laatste antwoord

Hey winkelcentrum,

Dat siemenpoes soms meldingen doet als zij een vermoeden heeft dat het om een vervalsing gaat dat heeft ze hier op de forums al meerdere malen toegegeven, maar dat wil toch niet zeggen dat zij de enige is die dat doet.

Blijkbaar heeft ze jou proberen te waarschuwen dat het artikel dat je verkocht niet helemaal zuiver op de graat was vooralleer er iemand dat artikel zou melden aan ons. Je had op dat moment dat artikel kunnen verwijderen van de site en laten onderzoeken ofdat haar vermoeden correct was of niet, maar je verkoos om het risico te nemen.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 74 van 83
laatste antwoord

Martijn,

bij deze weten we dit dus ook.

Hoe kan ik nu op 2 uur tijd gaan onderzoeken of de Delvaux portefeuille nep was?  Stond er al 3 dagen op. Het is precies of ik een gangster ben.  Ik nam geen risico, ik handel in eer en geweten, het is m'n broodwinning.  Ik ben geen verkoper van nepartikelen.

Ik heb een mail naar DELVAUX zelf gestuurd met de foto's en hoop van hen een bericht te ontvangen?

Is het echt dat wat EBAY wilt dat we allen elkaar gaan verklikken enkel en alleen OP VERMOEDEN?

Ik kan nu ook gaan vermoeden dat het DKNY horloge van mevrouw NEP is zelfs al is er een certificaat, zelfs al lees ik een verhaaltje over een aangekocht reservehorloge. Ook al zie ik diezelfde aanbieding op een andere tweedehandssite.

Ik voel dat de discussie naar nergens toe leid.  Dus, ik geef het op.  Ik heb weer wat bijgeleerd.

Bericht 75 van 83
laatste antwoord

Alle leden hebben de mogelijkheid om als zij een vermoeden hebben dat iets niet pluis is, dat aan ons te melden.

Wij zullen, als we zo'n melding binnen krijgen, die claim onderzoeken en eventueel de nodige stappen ondernemen om aanbiedingen en/of leden die niet voldoen aan de voorwaarden die beschreven staan in onze gebruikersovereenkomst en ons beleid van onze site te halen.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 76 van 83
laatste antwoord

Ok, maar ik heb daar een dubbel gevoel bij.

Dan heb je van die moraalridders die het zelf allemaal niet te nauw nemen maar wel een ander aanwijzen.  De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Het is hypocriet dat bij zo'n moraalridder zelf een aanbieding door ebay verwijderd werd en doodleuk het dan op een andere site aangeboden word.  Daar moet ik toch even van slikken.

Maar goed,  ik heb gelukkig geen tijd en zou dit ook niet doen om aanbiedingen van anderen te gaan bekijken of ze al dan niet de aanbiedingsregels schenden.

Ik heb het moeilijk met het feit mijn aanbieding "op vermoeden" werd weggehaald en dat meteen ik een "voldoende" krijg, een waarschuwing met onmiddellijk een nota wegens niet volgen van het ebaybeleid.

Wat als ik straks toch kan bewijzen dat m'n Delvaux ECHT was?  (ik ga er van uit van niet, maar swat)

Ik probeer het positieve er meteen aan te koppelen en heb meteen naar de site van DELVAUX gesurfd om dat artikel beter te leren kennen. Ik wacht op nieuws.

Johan

Bericht 77 van 83
laatste antwoord

Ik ben die onterechte beschuldigen aan mijn adres meer dan beu.

En dan al die insinuaties.

Ik dacht dat ebay voor iedereen toegankelijk was,voor alle inkomenscategorien.

Het bestedingspatroon hangt samen met het inkomen,de kleerkast van iemand met een inkomen van 1000 of 4000 euro op de maand zullen wel degelijk verschillen.hun verkoop en aankoopgedrag ook.

Cherie Blair komt er in haar boek rond voor uit te handelen,ttz kopen en haar kleding te verkopen op ebay.

Ik vind het erg triest.

Ik ben destijds dit draadje gestart om mensen te helpen,iets aankopen en betalen voor authentiek en namaak krijgen is heel erg frustrerend.

niet om een heksenjacht te organiseren!

Bericht 78 van 83
laatste antwoord

Er staan momenteel 68 tassen van Delvaux op ebay,heb die nagekeken,3 twijfelgevallen DE REST,65 zijn ECHT!!!

30 jaar ervaring zeker.

Nen goede computer en scherm en meer dan 30 jaar routine in het opsporen via louter beeldmateriaal .

Nathan ken ik niet,dus daar geef ik geen oordeel over.

Bericht 79 van 83
laatste antwoord

interesante gesprek ier.. tassen van hmmm 500,1000e hahahahahaahhaaaa ik rij zelf al 22jaar met kamion voor transport van zee konteiners en zal u zeggen wat NAMAAK IS !!

less een =

namaak is wanner dat "merk naam" niet acoord is met invoer van een bepaald product,bij delvaux maakt geen tassen maar bijdrijf in "china" doe dat voor D.. nu trukje is dat D.. zelf koopt deze in CHINA en ier zijn deze kontroleerd en LABELED .. naturljik met documenten erbij.. ALS china fabriek beslist zelfde tassen te sturen naar europa ZONDER LABEL VAN D.... dan is dat NAMAAK...ik denk van niet... in china cost 5euro om tass te maken uit leer "zeer mooi" en ier wrouven kopen voor 500e++++ omdat D erop staat...NU hoe slim is dat eindelijk??? ALLE MERKEN DAG VAN VANDAAG HEBBEN GEEN FABRIKEN MAAR KOPEN VAN CHINA dus wie is nu slim??? namaak bestaat niet maar is al kwestie van macht politiek.. waroom invoeren voor 20e handtas wanner wij kunen verklaaren "speciaal specimen" en verkopen voor 500e...en dan nog NAAM an plaken en prijs laten stijgen 1000e++ ja waroom niet? mens is zo i zo dom en denk "hmm als duur is dan is zeker GOE"?? denk wat jij willen en ik denk "namaak is goed"...

Bericht 80 van 83
laatste antwoord