annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

oppassen!!

Het gratis aanbieden,samen met het einde van de vakantieperiode,hebben een minder aangenaam nevenverschijnsel nl VEEL NAMAAK MERKARTIKELEN UIT TURKIJE WORDEN AANGEBODEN.
Verkoop en aankoop van namaak zijn verboden.
Mij stoort het niet dat mensen bewust namaak kopen,dat moet iedereen voor zichzelf uit maken MAAR namaak verkopen als zijnde authentiek vind ik niet kunnen.
Dus kopers let een beetje op!
Bericht 1 van 83
laatste antwoord
82 ANTWOORDEN 82

Re: oppassen!!

namaak is wanner dat "merk naam" niet acoord is met invoer van een bepaald product,bij delvaux maakt geen tassen maar bijdrijf in "china" doe dat voor D.. nu trukje is dat D.. zelf koopt deze in CHINA en ier zijn deze kontroleerd en LABELED .. naturljik met documenten erbij.. ALS china fabriek beslist zelfde tassen te sturen naar europa ZONDER LABEL VAN D.... dan is dat NAMAAK...ik denk van niet...

Waar het in feite om gaat zijn inbreuken tegen 'intellectuele merken'. Het is allicht ietwat moeilijker om te bevatten maar een bedrijf heeft het exclusief recht op zijn eigen 'ontwerpen'.

Als een bedrijf iets produceert voor een ander bedrijf (bijvoorbeeld Delvaux wat je aanhaalt) maar daarbij extra produceert, op basis van een ontwerp van dat Delvaux, dan is die extra productie wel degelijk namaak.  Immers, het model dat door Delvaux gecreëerd werd dat wordt op een onwettelijke wijze misbruikt = nagemaakt.

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 81 van 83
laatste antwoord

hallo

mag ik eens iets vragen hoe kan je zien of je een handtas koop van nathan of hij nep is of niet

ik denk dat ik mijn latten vangen heb

en als zo is ben ik er nog niet te lij mee

wie kan mijn helpen

groetjes stephanie

Bericht 82 van 83
laatste antwoord

OUD OUD OUD ,deze post is al te oud aan worden,mr moderator zou jij willen deze sluiten aub??? please?!Gefrustreerde smiley

Bericht 83 van 83
laatste antwoord