annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

privé-aanbieding - identiteit bieders beschermd

Ik ben overboden door een koper "privé-aanbieding - identiteit bieders beschermd" - wat betekent dat eigenlijk ? Kan dat niet de originele verkoper zijn die daar achter schuilt ? ?:|
Bericht 1 van 31
laatste antwoord
30 ANTWOORDEN 30

een verkoper kan verscheidene redenen hebben om een privé-aanbieding te maken,
daarover verschenen al postings op de prikborden -
probleem is natuurlijk dat een verkoper "zelf" zou kunnen meebieden.

voor sommige veilingen valt dat direct op, die starten meestal aan 1,00 € (aanbiedingskosten laag houden ]:) )
de aard van het object speelt hierin een grote rol, enz, enz...

z:-)wie

z🙂wie
Bericht 2 van 31
laatste antwoord

Zonder namen te vernoemen: je kan er pap op zeggen dat bep. verkopers de "privé-aanbieding" gebruiken om (met een andere account) op hun eigen veiling te bieden. Zo worden veel horloges verkocht vanaf 1 euro en met een Nu-kopenprijs van pakweg 1790 euro,maar wel privé. Als je dan een auto-bod plaatst, zal deze systematisch verhoogd worden. Misschien vergezocht maar op een horloge waar ik ooit op bood, werd ik 3 keer overboden en 3 keer werd het hoger bod kort daarna ingetrokken! Ik heb dit toen gemeld aan eBay en heb mijn bod de dag erna zelf ingetrokken.
Bij een privé-aanbieding heb je ook niet de mogelijkheid om een patroon van "eigen biedingen" te ontdekken.

Life's a sonic rush.
Let's hear from you!
>>>>>nismo_one>>>>>

eBay is getting a serious waste of effort and time...

Bericht 3 van 31
laatste antwoord

Over welk item heb je het ?

Ik zie enkel nu-kopen en 2 veilingen waarbij je de enigste bieder was ?:|

Bericht 4 van 31
laatste antwoord

ik had dat ook gezien, maar wou de vraag niet stellen
het gaat tenslotte over Privé-veilingen, niet waar ;-)

z:-)wie

z🙂wie
Bericht 5 van 31
laatste antwoord

in princiepe maakt het niet uit ,wie of wat je overbied
je maakt voor je eigen een prijs op die je eraan wil geven,wordt je overboden,dan bied je niet meer
wordt je niet overboden,dan heb je geluk;-)

al dat gespeculeer,over prijsopdrijving,tja,dan kan je geen biedingen meer doen,het kan je overal overkomen,laat ze de lol,ze zullen veel werk hebben met commissies terug te vragen ,en boden terug in te trekken;-)

doe jouw bod,want dat is het je immers waard ,heb je geluk,dan gaat het al eens gebeuren dat je het toch goedkoper wint!
succes en ,echt geen tijd in steken,da moeite niet
als je zeker bent dat er ergens wordt gefraudeert met opdrijving van prijs,gewoon al je boden daar intrekken,en that's it
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 6 van 31
laatste antwoord

Ik zal niet snel bieden......wel snipen (liefst manueel, je kent me toch aaldeck ;-)) en een allerhoogste bod inzetten op het laatste moment.

Bericht 7 van 31
laatste antwoord

een horloge waar ik ooit op bood
Mijn fout: het betreft hier een veiling van al enkele maanden geleden begin april, een Roebellin&Graef Fighter. Ik heb het enkel maar aangehaald op mijn standpunt te staven.

Life's a sonic rush.
Let's hear from you!
>>>>>nismo_one>>>>>

eBay is getting a serious waste of effort and time...

Bericht 8 van 31
laatste antwoord

prive bieders das kheb er moeilijk mee dacht dat ebay 100% CORRECT was maar ja er zijn ook achter poortjes
Bericht 9 van 31
laatste antwoord

Of eBay 100% correct is weet ik niet, wel is het zo dat je meerdere acounts mag hebben. Als vals spelen volgens de regel is heeft klagen op dit forum geen zin.

Aangezien je naamloos kan zijn op eBay en meerdere accounts mag hebben heeft "privé-aanbieding - identiteit bieders beschermd" geen zin maar onzin verkoopt beter.

There Is Safety In Numbers________

Koop Geen Kat In Een Zak________

Bericht 10 van 31
laatste antwoord