annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

probleem bij "nu betalen"

hallo, ik heb enkele dagen geleden 2 verschillende objecten bij verschillende verkopers gekocht.

als ik op nu betalen klik krijg ik de gebruikelijke gegevens. eerst komt controle en dan betaling.
in de objectbeschrijving staat dat je kan betalen via overschrijving bij bijde objecten. maar als ik bij betaling kom kan ik alleen kredietkaart selecteren.

ik heb beide verkopers al gecontacteerd en ze zeggen natuurlijk dat ik dit via de bestelgegevens het overschrijvingsnummer moet bekomen.

ik koop al enkele jaren op ebay en heb nog nooit een probleem ermee gehad. is er een probleem bij mij of ligt het aan de verkoper? wat kan ik doen?

alvast bedankt, groeten bart
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

probleem bij "nu betalen"

Kijk nog eens goed op die pagina. Normaal moet je daar 'overschrijving expres' kunnen aanklikken. Het staat er wel wat kleintjes op en misschien moet je zelfs een stukje naar beneden scrollen. Ebay probeert op die manier Paypall te pushen om zodoende tweemaal langs de kassa te kunnen passeren.

Jaja, de politiek (met name de Open VLD) vond dat de wet op de koppelverkoop niet goed was en hebben ze die dus maar afgeschaft (zogezegd onder druk van Europa maar ze waren er al lang tegen). Bedankt hiervoor.
Bericht 2 van 2
laatste antwoord