annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beste voorstel / voorwaarden

Hallo,
Een verkoper bied een beste voorstel aan, je gaat er op in en geeft een prijs op. Nu is er de mogelijkheid om voorwaarden toe te voegen. Als de verkoper Uw voorstel aanvaard komt het bij te betalen objecten te staan. Tot daar alles normaal... Nu blijkt dat de verkoper de voorwaarden die je had ingevuld helemaal niet te zien krijgt ? Ik heb dit al een paar maal gehad en telkens heb ik gemerkt dat de verkoper deze voorwaarden niet ontvangt en je dus gewoon koopt, zonder voorwaarden.
De help pagina's geven geen antwoord en op de helpdesk van ebay geven ze antwoord maar onvoldoende, misschien iemand hier ?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Dat is toch de bedoeling dat de verkoper de bijkomende voorwaarden opgegeven door de koper leest, die maken deel uit van het koopcontract. Verkopers die auto-accept hebben ingesteld moeten, als er bijkomende voorwaarden zijn vermeld door de koper, het voorstel manueel aanvaarden. Zo is het toch op eBay.com.

Gaat het over dit object?
Item #  	Full Price  	Offer Date  	Offer  	Accepted
160371638695 €39.95 08-Jan-10 €75.00 Accepted

Ik weet niet hoe het in uw geval juist gebeurd is, maar hou er rekening mee dat als men twee objecten wil, men de prijs per stuk die men wil geven moet invullen (vb 37.5 euro) en op de aanbiedingspagina 2 stuks selecteren voor men de knop “voorstel doen” indrukt. En niet, want dit is verkeerd, 75 euro als voorstel ingeven, 1 op de aanbiedingspagina laten staan, en dan in de bijkomende voorwaarden schrijven dat men 2 stuks wil voor 75 euro.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ja, het gaat over dat object, de voorwaarden waren een ander object van de verkoper toe te voegen.
Ondertussen is de zaak met de verkoper opgelost, maar hij kan duidelijk bewijzen dat hij de voorwaarden niet ontvangen heeft bij het bese voorstel.
In de toekomst ga ik geen gebruik meer maken van voorwaarden bij een beste voorstel.
Bericht 3 van 3
laatste antwoord