annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

probleem met betaling

Ik heb problemen met betalen aan (m.i. volkomen bonafide) aanbieders/verkopers.

Ik heb objecten gekocht die ik bijzonder graag wil hebben en dus wil/moet betalen, maar wanneer ik de bankgegevens van de verkoper opzoek op ebay krijg ik alleen maar een melding van ebay dat ik eerst mijn adres voor toezending moet veranderen.

In het verleden had ik die problemen (met het zelfde adres voor toezending) niet, het heeft geloof ik iets temaken met het feit dat de verkopers in Duitsland zitten en ik in Nederland, maar het is toch volkomen onzinig de spullen te laten sturen naar een adres in het buitenland dat niet het mijne is ?

 

Ik heb ook emails verzonden naar de verkopers met verzoek om IBANcode , bank , rekenignr. enz. (via ebay, door het aanklikken van de daarvoor bestemde knop in een bericht van ebay) , op deze verzoeken  om te "MOGEN BETALEN" komt geen reactie.

 

Als klap op de vuurpijl sta ik nu bij ebay geregistreed als wanbetaler, terwijl ik tot nu toe een 100% positive feedback had, en  mij ( volgens mij door ebay software) de pas wordt afgesneden op de ebay site zodat ik niet kan betalen !

 

Heel onaangenaam en mijns inziens ook volkomen onterecht allemaal . . .

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

probleem met betaling

Buy put up my account how which transaction i must do
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

probleem met betaling

 
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

probleem met betaling

Meaning what ?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord