annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

steeds dezelde winnaars?????????????

:_|steeds dezelfde winnaarq,bij muntennverkoop clubs die bij mekaar bieden,en ziet ebay dat niet??clubs bied met leden bij hun verkopers,een seriueze ver:_|koper word geschorst ?,
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

het is een feit dat het beleid zegt dat je niet mag via ebay mag verkopen of laten bieden door vrienden, mensen uit je onmiddelijke omgeving, werksfeer, etc...

soms is dit wel moelijk want klanten worden soms vrienden, een werkmakker zou ook niet mogen bieden maar als je in een bedrijf werk met 250 werknemers en je zegt op het werk aan de vrienden dat je iets op ebay geplaatst hebt, dan kunnen ze volgens het beleid niet bieden ....

de grenzen zijn soms vaag, soms begrijp je het niet.

ik vind het een prima middel om zelfs in de club naar de leden toe te verkopen, dan bied gewoon de hoogste bieder. Volgens het beleid mag dit echter niet.

ja, wat doe je er aan.
Bericht 2 van 34
laatste antwoord

ja, wat doe je er aan.

Misschien 'het beleid' even herlezen ?

ik vind het een prima middel om zelfs in de club naar de leden toe te verkopen, dan bied gewoon de hoogste bieder. Volgens het beleid mag dit echter niet.

Ik zou niet weten waarom niet ...

Beleid: Omdat familieleden, huisgenoten en werknemers van verkopers toegang hebben tot objectgegevens die niet voor de rest van de community beschikbaar zijn, mogen zij niet op objecten bieden die door de verkoper worden aangeboden, ook al willen ze het object echt kopen

Heeft niet veel te maken met vrienden, werkmakkers, clubgenoten ...

Wel met geniepig prijzen opdrijven via via ...

Bericht 3 van 34
laatste antwoord

Beleid: Omdat familieleden, huisgenoten en werknemers van verkopers toegang hebben tot objectgegevens die niet voor de rest van de community beschikbaar zijn, mogen zij niet op objecten bieden die door de verkoper worden aangeboden, ook al willen ze het object echt kopen

Eigenlijk lijkt mij dat nogal een domme regel.
1 : Als een collega of familielid op mijn artikel bied, hoe zou ebay ooit in staat zijn omdat te controleren?

2 : Als een familielid of collega iets van mij wil kopen dan ga ik dat niet op ebay zetten maar verkoop het rechtstreeks aan die persoon.

Photobucket

Photobucket

Bericht 4 van 34
laatste antwoord

Eigenlijk lijkt mij dat nogal een domme regel.
Als een collega of familielid op mijn artikel bied, hoe zou ebay ooit in staat zijn omdat te controleren?

Ze hebben hier evenveel of evenweinig controle op als op bieden op eigen veilingen ...

Alleen dekt Ebay zich in tegen stouterikken die hun vrouw/man/dochter weet ik veel, op hun eigen spullen laten bieden, en achteraf afkomen met 'datte ben ikke niet' :^O

Maar je hebt zeker gelijk, speedsterboy ...

Bericht 5 van 34
laatste antwoord

Ze kunnen dat alleen maar controleren als de huisgenoot, het familielid of de collega biedt via dezelfde computer als waarmee het object is aangeboden. Ze zien dan dat de biedingen van hetzelfde IP adres komen als vanwaar de aanbieding komt.
Dus even inloggen bij de buren of draadloos via het onbeveiligde netwerk van de buurtjes :^O et voila, geen haan die ernaar kraait.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 6 van 34
laatste antwoord

als je inlogt via de buren op een onbeveiligd netwerk, ziet de ontvanger dan echt het ip adres niet?

enfin, ik ken er niets van maar zou het toch niet vertrouwen.
Bericht 7 van 34
laatste antwoord

als je inlogt via de buren op een onbeveiligd netwerk, ziet de ontvanger dan echt het ip adres niet?

Nee, dan zien ze het IP adres van de buurtjes die vergeten zijn om hun netwerk te beveiligen. 😉

Als ik draadloos ga met de laptop pakt de computer automatisch het sterkste signaal en dat is nu net toevallig dat draadloze netwerk van de buren.

Bericht 8 van 34
laatste antwoord

ja mijn kl.ten,je moet eens naast mekaar wonen,of familie inwonen hebben,op ebay weten ze heel goed,moest mijn buur drukken,en via draadloos weet ik het niet.ik weet èèn ding,alle clubs drukken bij mekaar,zie het wekelijks,en op die muntenbeurzen,daar kan je wat horen!!!ik had vroeger een account(k**t*) en verkopers uit alle hoeken van europa,altijd andere winnaar,en toch word ik geschorst,pm de reden,dat ènè me overgedragen heeft,zogezegt omdat ik handelaar was,noppes,verkoop als hobby voor onze club,maar toch word een seriueze verkoper geschorst !!!nog steeds stelselmatig doen ze het nu per 10 stuks !dezekde winnaars,en de prijs opdrijven!!ik geloof dat ze op ebay,blind zijn.vandaag heb ik nog munten ontvangen,en dit lid is geschorst ,kan geen feetback geven!!x-leader !!wat nu,ze kunnen er nooit iets aandoen vbgent ,omstreken st-amandsbergberg,biedingen uit oostakker,wondelgem,ledeberg,etc,en ze drukken lekker voort,ze gaan dat er nooit uitkrijgen.nog tips nodig ???
Bericht 9 van 34
laatste antwoord

en inderdaad,vreemde mensen,worden dan vaste klanten,winkelcentrum ,ge hebt gelijk,bij mij komen ze zelfs aan huis ,soms moet ik er een week later laten komen.
Bericht 10 van 34
laatste antwoord