annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

steeds dezelde winnaars?????????????

:_|steeds dezelfde winnaarq,bij muntennverkoop clubs die bij mekaar bieden,en ziet ebay dat niet??clubs bied met leden bij hun verkopers,een seriueze ver:_|koper word geschorst ?,
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

ik ben niet woedend,bijlange niet,maar als iemand bij mij 6 artikels wint,zonder andere bieders,moeten ze mij,en diene x-leader niet schorsen,er waren geen andere bieders op deze items!!supergiftman,als ik bij u 6 items zou kopen,ik zeg u ,u word geschorst!!en ik ook,noch dat er geen andere bieders waren,en gij nu!!zou u dit nemen,ik niet want ik ken u niet,en gij mij ook niet.en als ik de kans zie om 6 items te kopen,waar een ander geen interesse in heeft,moeten ze niemand schorsen,zolang ,ze de betaling zien.het beleid trekt op niets.en ebay zal er ook geen geld aan verdienen,er maken hin sites kapot,ik koop altijd in buitenland.ebay.be gaat failliet zeg ik u.ze mogen hun beleid eens aanpassen!!a propo,heb gisteren mooie koopjes gedaan,maar voor in de verzameling.allez grt en een goed paasweek-end;-)
Bericht 21 van 34
laatste antwoord

die feetback intresseert me wel;-)
Bericht 22 van 34
laatste antwoord

??? zijt ge nu geschorst of niet ???

?:|

Bericht 23 van 34
laatste antwoord

Blijkbaar als je geschrost bent, kan je zo onmiddellijk een andere account aanmaken!

Een IP adres hebben eigenlijk het recht niet om te schorsen want dan kan iedereen die op centrale computers werkt, sociale huizen, bibliotheken,jeugdclubs, internetcafé niet meer bieden.

Alhoewel het bij partikuliere kopers geen slecht idee zou zijn om ze echt op IP te schorsen.
Bericht 24 van 34
laatste antwoord

Ik bedoel malafide kopers (en jawel verkopers) maar denk toch dat die laatste steeds minder en minder zullen zijn tegenover kopers met slechte bedoeling.
Bericht 25 van 34
laatste antwoord

Een IP adres hebben eigenlijk het recht niet om te schorsen want dan kan iedereen die op centrale computers werkt, sociale huizen, bibliotheken,jeugdclubs, internetcafé niet meer bieden.

Of ze dat recht hebben of niet weet ik niet maar probeer op een site als Kapaza eens iets te doen dat niet volgens de regels is, daar blokkeren ze wel op IP en dan moet je mooi slijmen om het terug ongedaan te maken, ik spreek van ervaring en mij is het gelukt, maar weet er die ondanks alle mails enz. geblokt blijven.
Blijkbaar ook wel alleen als iemand je meld.

Photobucket

Photobucket

Bericht 26 van 34
laatste antwoord

ja ,ik ben geschorst,ik heb u gezegd,als ik bij u 6 items koop,zonder andere bieders,hebben we alle twee prijs,ik doe verder onder mijn nicht haar naam,(inwonend met kind)nog een geluk,zodus ,fam kan niet bieden,volgens mij zijn de regels niet in orde,dan moet skynet me ook schorsen,ebay heeft niet het recht dat te doen,ik was en ben enige koper in deze zaak,en ken hem van haar ,noch pluim.zodus moeten er meer bieders zijn,wat willen ze nu feitelijk?ik doe het enkel als hobby,ben gepensioneert!!heb dus tijd genoeg.zodus let op,als iemand 6 items koopt,zesmaal feetback,ze komen tot besluit,als ze 6maal dezelde naam in feetback zien staan.schorsen!!probeer het eens ,wie durft? niemand.raad een goede site aan moneta.at
Bericht 27 van 34
laatste antwoord

en supergiftboy,let maar op met u zelfde koper!!bekijk u feetback eens,hopelijk v:-)allen ze er niet over
Bericht 28 van 34
laatste antwoord

Aalst en Heist op den Berg liggen wel wat ver uit elkaar om er eenzelfde IP adres op na te houden hé.
Bericht 29 van 34
laatste antwoord

:^Obelgiè en duitsland liggen ook ver van elkaar:^O
Bericht 30 van 34
laatste antwoord