annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkeerde info aanbieding DVD box monk

1000-and-1-bricks
Community-lid

hallo allemaal



ik en mijn man zijn beide heel grote fans van het tv programma MONK,met die detetctive die dwangneuroses heeft



nu zochten we al een tijdje de dvd box van deze serie,dus browsden we ebay naar deze box en we vonden hem!!!



59.99 voor seizoen 1-6,vinden we best leuke prijs dus bestellen maar,en direkt betaald



de aanbieding sprak van 100 beschikbaar dus dachten we geen probleem om het direkt te betalen,het is een grote verkoper (24000+ fb) dus alles ok dachten we



jaja krijg ik gister een mail dat de box niet meer beschikbaar is (100 volgens de veiling) en dat we de dvd box met seizoen 1-8 maar moeten kopen,mits een verschil van 47 euro op te leggen



ja mooi niet!!!,maar wat nu...afwachten tot ie zegt dat ie ons geld gaat terugstorten? moet ik nu een klacht gaan neerleggen? want dan vrees ik dat ik risiko loop mijn prille feedbackscore om zeep te helpen....hebben jullie raad voor me???



mvg



cindy verreck

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

verkeerde info aanbieding DVD box monk

Als de verkoper niet kan leveren, lijkt het me meer dan normaal dat hij je spontaan je geld terugstort indien je niet op een vervangend voorstel wil ingaan.


De verkoper moet je je geld terugstorten en ook kan hij een annulatie vragen zodat hij zijn kosten terugkrijgt, wil de verkoper niet meewerken, kan jij een geschil openen wegens niet ontvangen object... eender hoe zal hij je moeten terugbetalen.


Voor een negatieve FB moet je niet bang zijn, als koper kan je die niet krijgen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

verkeerde info aanbieding DVD box monk

1000-and-1-bricks
Community-lid

ik heb nu een mailtje gehad en een verzoek tot annulatie op ebay,hij geeft op als reden dat ik dit 'per ongeluk' heb gekocht lol



wat moet ik hier nu mee? wachten tot mijn geld terug is en dan de annulatie aanvaarden? hij zegt mijn geld te gaan terugstorten het is een grote verkoper dus geloof ik hem best



nu direkt reageren of afwachten?



ik heb em ook gevraagd die aanbieding te verwjderen hij heeft er geen meer dus is het niet nodig er nog 99 beschikbaar bij te zetten toch?



mvg



cindy

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

verkeerde info aanbieding DVD box monk

Pas akkoord gaan met annulatie zodra je je geld terug hebt anders is voor Ebay de transactie afgerond en kan je zelf niks meer ondernemen.


Best dus de verkoper contacteren en hem zeggen dat je met de annulatie akkoord wil gaan NA terugstorting van je geld... let op: op een annulatieverzoek staat een deathline! Niet te lang wachten dus!

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

verkeerde info aanbieding DVD box monk

Als je direct betaald hebt via paypal dan kun je een claim openen bij paypal...ik zou NIET instemmen met een vraag van de verkoper... hij had er immers 100 beschikbaar...



Dat zijn verkopers die NIKS in voorraad hebben en dus eigenlijk lucht verkopen en in de problemen komen als ze iets verkocht hebben wat ze NIET kunnen leveren...




D.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord