annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waarom kan ik geen geschil openen

op 14-12-2009 heb ik idem150397812041 gekocht op ebay duitsland via een herkansingsaanbod.
op 17-12-2009 echter van de verkoper een bericht gekregen dat hij de spullen heeft doorverkocht aan iemand anders; ik heb dan een geschil willen opstarten om dat ik vind dat zoiets niet kan.
ik kreeg echter de melding dat ik pas op 26-12 2009 een geschil kon indienen, waarom weet ik niet
gisteravond van de verkoper via ebay een bericht gekregen of ik de aankoop wil anuleren, waarop ik negatief geantwoord heb, en zonder verdere uitleg het geschil gesloten is,
ik heb dan toch nog geprobeerd om een geschil in te voeren onder het nr 150397812041 wat blijkbaar niet meerlukt om dat ik volgens ebay niet de koper ben.
wat ik ook raar vind is dat er plotseling onder het idem een andere nr staat 150397812066
heb gisteren contact opgenomen met ebay, maar tot nu nog geen antwoord van hun kant
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

item 150397812041 is de eerste veiling. Als iemand een herkansingsaanbod doet, krijgt die tweede aanbieding een ander nummer 150397812066 in dit geval. Dit omdat elke transactie een uniek nummer moet hebben.

Als koper kan je pas na 9 dagen een geschil openen. Dit om te voorkomen dat iemand de dag nadat hij iets gekocht heeft al meld dat hij het niet ontvangen heeft. De verkoper moet namellijk ook de kans krijgen om het op te sturen enzo.

Wat wil je eigenlijk bereiken met een geschil? Je hebt neit betaald, dus geld terugkrijgen kan je niet. Het enige dat je kan doen is negatieve feedback geven.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

wat is dan de nut van een veiling??
hij doet me nog een herkansings bod waar ik op in ga, en verkoopt het dan nog aan iemand anders.
dan moeten ze de feedback ook maar afschaffen als iedereen kan doen en laten wat ze willen
en wat is de waarde van het ebay regelement dan nog
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ik weet niet of het in dit geval véél zal helpen (concreet gesproken), maar mischien is dit wat je zoekt (postings 12-13-14)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

ik wacht nog effe de reactie van ebay af
Bericht 5 van 5
laatste antwoord