annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

weer zo ne plezante

Het moet weer eens lukken, heb ik weer zo ne (flauwe) plezante aan mijn been.... ik kocht een object op 12/11 dat ik dezelfde dag nog betaalde via overschrijving. Het pakje zou verstuurt worden met Kiala dus geef ik mijn Kiala-punt en mailadres door, daar komt geen reactie op. Ruim een week later staat er "betaling ontvangen op 17/11"... die heeft wel een rare bank die op zondag werkt! De dag erop gemarkeerd als "verzonden op 18/11" maar geen enkel bericht van Kiala gezien. Op 22/11 informeer ik bij mijn Kiala-punt of het pakje daar ligt: negatief, die mens neemt contact op met Kiala en die bevestigen dat er geen pakje voor mijn bestaat! Op 23/11 open ik een geschil wegens niet ontvangen object en dan plots wordt hij wakker en beweerd dan alles op 22/11 per post verzonden te hebben.... hoe geloofwaaardig kan je nog zijn? Op de vraag naar het trackingnummer blijft het antwoord ook uit... verzonden op 22/11? ik geloof er niks van!!

 

Ik zei het hier al vaker: "koper betaald onmiddellijk, verkoper verzend onmiddellijk na betaling ontvangen te hebben en een overschrijving is geen zes dagen onderweg!" Als je wil verkopen, profesioneel dan wel particulier dan kijk je elke dag je rekening na, van zulke lakse mensen krijg ik het apenzuur!

Nuja, hij zal het wel merken aan zijne FB!!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

weer zo ne plezante

Lap! Weer ene... gekocht 20/11, betaald 21/11, vandaag 27/11 en nog steeds niet gemarkeerd als betaling ontvangen, laat staan verzonden en berichten blijven onbeantwoord!

Als het zo verder gaat durf je straks niet eens meer nog iets te kopen op Ebay, nieuwe verkoperstrend of zo?????

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

weer zo ne plezante

En zo gaat dat dan.... verkoper maakt er een zootje van, verzend pas een week later na openen geschil, krijgt een verdiende negatieve FB en wat krijgt de koper.... NIKS!

Eerlijke en correcte kopers die niet tevreden zijn over de verkoper verdienen dus geen FB!!!! Smiley Boos

Bericht 3 van 3
laatste antwoord