annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bieden op eigen items!!

Hoi,

Wat kan ik doen als ik vermoed dat iemand met een andere account op zijn eigen items bied om zo de prijs op te drijven? Deze persoon heeft feedback 0 en heeft al 24 keer geboden bij dezelfde verkoper, en dit op verschillende soorten items.
Kan ik dan mij eigen biedingen intrekken?

Thanks!
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Bieden op eigen items!!

Kijk hier eens. http://offer.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?RetractBidShow

Normaal voldoe je niet aan een van de drie redenen om een bod in te trekken maarja ...

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Bieden op eigen items!!

Kan ik dan mij eigen biedingen intrekken?

Waarom ???

Wat hebben de (mogelijke maar niet zekere) praktijken van de verkoper te maken met het maximum dat je wou geven ?

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Bieden op eigen items!!

Indien u denkt dat een bepaald lid de prijs kunstmatig opdrijft of het object populairder doet voorkomen dan het is door op zijn eigen veiling te bieden, kunt u dit aan eBay melden. U dient dan de betreffende gebruikersnamen en objectnummers op te geven.

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/seller-shill-bidding.html

Hou er rekening mee dat het aantal bodintrekkingen, door u gedaan als bieder, een tijd lang zichtbaar blijven in uw feedbackprofiel.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Bieden op eigen items!!

Ook mogelijkheid :
gebruik maken van "volgen" van het item of bieden met 1€ en afwachten tot wanneer het item bijna is afgelopen en dan pas je maximum invoeren.
Ook het programeren van een sniper kan eventueel nuttig zijn.
Meestal verdwijnen voorzichtige shillbidders een half uur voor einde van de veiling en risico-shillbidders tot 5 minuten voor een veiling.
De shillbidders die gebruik maken van anulleren van het maximumbod kan je herkennen in hun fb .
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Bieden op eigen items!!

Ik heb ook zo'n verkoper ontdekt, een 'koper' heeft al 244 keer op aanbiedingen van deze verkoper geboden, meestal binnen het laatste uur. Je gaat me niet vertellen dat je zoveel paar babyschoentjes nodig hebt... ?!
Dat ze dan een hogere startprijs instellen ipv zo'n bedrog te plegen omdat ze anders te weinig geld krijgen!
Ik heb het gemeld, zou ik hiervan bericht krijgen of dit behandeld wordt?
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Bieden op eigen items!!

TIJDVERLIES at je het doet, Ebay telt zijn centjes en that's it!
Bericht 7 van 7
laatste antwoord