annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Deze verkopen ruiken verdacht...

Gisteren zat ik te bieden op 5 items van 1 bepaalde verkoper. Alle items stonden op 0 of max 1 bod. Omdat ik alles kon gebruiken hebben dus op alles geboden en was voor 5 items de hoogste bieder...

Nu blijkt dat de meeste items overboden werden door steeds dezelfde persoon met 0 als feedback.

Bij de verkoper krijg ik geen reactie over het feit dat ik dit zeer raar vind dat iemand dezelfde aantal items zou willen en dan met feedback nul.

Ik ben ervan overtuigd dat deze 2 personen dezelfde zijn en dat hij zo zijn prijzen kan opdrijven want het was nu wel een koopje... en heb nu getracht te zien hoe hoog die zogezegde andere bieder gaat en hij blijft dus maar overbieden. IK kan het niet bewijzen, maar vind het toch echt zeer verdacht...
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Deze verkopen ruiken verdacht...

quasi9522
Community-lid
Eerst en vooral ,stoppen met bieden....
Je kan tot vlak voor de veiling terug beginnen te bieden.

Alle items staan nu wel in je "mijn ebay" als interessant-genoeg-om-te-kopen.
Hetgeen je mischien onvrijwillig nu doet ,doe ik altijd...eerst een laag bod (zo laag mogelijk) zodanig dat het netjes in het rood bij "mijn ebay" staat en pas echt beginnen bieden op het einde van de veiling.Het voordeel is dat je dan kan zien wie nog in je item geinteressert is (wie zijn je concurrent-bieders met hun hoeveelheid feedback /hoe bieden zij....),zonder dat je verplicht bent om te kopen (als je overboden bent) of aan een belachelijk lage prijs (startprijs).
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Deze verkopen ruiken verdacht...

Dat heb ik dus gedaan met de andere items die deze verkoper aanbood, maar ook al was er nog maar 10sec... er was altijd weer iemand die er net iets boven ging. En dan enkele uren later krijg ik een email van Ebay om te zeggen dat waar ik op geboden had terug aangeboden wordt...
Dus ik weer wachten tot het einde en ik doe terug hetzelfde en weer diezelfde persoon die er net over gaat. EN jawel item werd terug aangeboden.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Deze verkopen ruiken verdacht...

lezisneden
Community-lid
hetzelfde meegemaakt 0 feedback kan toch nog bieden, dat is wat op zijn gegevens staat--- Opmerking van eBay: Geschil wegens de annulatie van een transactie is gesloten. U hebt een creditering van de verkoopcommissie ontvangen. Details bekijken
Opmerking van eBay: Deze gebruiker staat niet meer bij eBay ingeschreven.


bied op mijn twee producten en is heel verdacht als hij een email stuurt nog op mijn adres ondertussen ben ik mijn bieders verloren deze email heb ik gekregen,moet 60 dagen wachten op om terug te kunnen bieden. Hallo

Sehr geehrter Verkäufer,
Hallo, Guten Tag, ich sehr glücklich, aus you.l gelesen wird, wie haben Sie Artikel für mein sehr guter Freund, der in Nigeria Obafemi wohnt als Sonderteil Geschenk für mich ist Hochzeit, und auch ich werde nicht wie die Artikel in den verschifft werden via den Postämtern führen werde ich ihn wie um das Geschenk zu empfangen ist, bevor Hochzeit Ceremoney, so werde ich wie Sie, um wieder t mich mit der internationalen Portokosten von DHL / UPS kann man dort Webseite besuchen, um Informationen über die Verbringung Kosten und nutzen Auch ich werde wie Sie, um wieder zu mir mit Ihrem Paypal-Mail-Adresse, so kann ich mit der Zahlung für Ihre item.Below verfahren ist die vollständige Kontaktadresse von meinem Freund in Nigeria, wo Sie den Artikel Schiff wird:
Name-Obafemi ADAMS,
Address-9 Soretire Street, Ifako-Ijaiye, Ogba City-Ikeja Lagos State- Country-Nigeria
PLZ-23401
Tel-234-8086239411
Danke und ich werde darauf warten, von Ihnen zu hören.
Mary David
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Deze verkopen ruiken verdacht...

Ik heb zijn spelletje mooi zitten meespelen... en telkens weer hetzelfde liedje... net voor het einde is er iemand met feedback minder dan 10 die hoger gaat. En na enkele uren krijg ik de melding dat het item opnieuw wordt aangeboden. EBAY doet hier dus helemaal niets aan en ik heb de reden ervan ondertussen door... dagelijks meer dan 500 feedback dus deze persoon verkoopt dus veel en dat zijn inkomsten voor Ebay. Dus als ik het goed begrijp als je maar verkoopt en geld in het laadje brengt van Ebay mag je zulke practijken doen.
Ik vind dit spijtig.
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Deze verkopen ruiken verdacht...

Je kunt zo een verkoper melden bij eBay, normaal wordt zijn account geschorst !

m.


m.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Deze verkopen ruiken verdacht...

Ik heb dit al verschillende keren gemeld, maar het gaat om een duitse verkoper die dagelijks HEEL veel geld in het Ebay laadje brengt. Ze gingen het doorgeven aan Ebay Duitsland, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord...
Heb net gezien... 90 neutrale feedbacks en 49 negatieve feedbacks deze maand alleen al. Maar wat is dat als je meer dan 100 items per dag verkoopt...
Bericht 7 van 7
laatste antwoord