annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopers die opgelicht werden

Willen kopers die via Ebay (of soortgelijke koopsites) opgelicht zijn, mij een bericht sturen?

Ik zoek dringend zoveel mogelijk gedupeerden!!!!!!!!!!!

De reden waarom zal uitgelegd in een privé-mail.
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Wel ben zelf nog nooit opgelicht,maar heb er wel al heel veel zien opgelicht worden,kopers die bieden op luchtkastelen,of hoge bedragen op neptassen zetten,
Ik voel me dan machteloos,probeer hier op het forum te waarschuwen,maar ik vrees dat juist die kopers hier niet komen lezen.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Sommige mensen, zowel kopers als verkopers vragen er schijnbaar naar om bedrogen te worden, maar ik doel op kopers die het slachtoffer zijn van debieuse verkopers.
Betaalde objecten dus die nooit geleverd worden of nooit aankomen en deze gedupeerden vormen wel de grootste groep en daar willen we iets aan proberen te doen.
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

beste

wij zijn (en met nog een 6-tal andere personen) gedupeerd!

gelieve mij te mailen op [E-mailadres verwijderd]
mvg

ps ook meer uitleg in privé mail
[Bericht aangepast door eBay: plaats voor uw eigen veiligheid uw e-mailadres niet zomaar op openbare forums.]
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

hey

Zwaar in t zak gezet!

Mail me maar op [E-mailadres verwijderd]

groetjes
[Bericht aangepast door eBay: plaats voor uw eigen veiligheid uw e-mailadres niet zomaar op openbare forums.]
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

idem zwaar int zak gezet
mail [E-mailadres verwijderd] [Bericht aangepast door eBay: plaats voor uw eigen veiligheid uw e-mailadres niet zomaar op openbare forums.]
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

ben ook gejost
[E-mailadres verwijderd]
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Tweede keer dat ze me het lappen maar op een slimme manier. Mail kan naar cateyes@telenet.be
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

geachte ik ben ook in de zak gezet voor 1200€ is een hoop geld. ze zeiden dat het 100% veilig is via da ebay safety gedoe... kan ik daar iets aan doen??

grtz timmy
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

ik ben ook opgelicht samen met vele anderen spel gekocht nooit ontvangen en firma ineens geschorst en verdwenen met feedback -4 e bay doet onderzoek ??? deze account zou volgens e bay door derden misbruikt zijn geweest???
Bericht 10 van 11
laatste antwoord