annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongelooflijk

luc_de_clerck
Community-lid

Ik heb pas een Omega seamaster verkocht aan een ebay lid. Blijkt dat deze persoon een dief is, hij heeft nooit betaald ( zijn paypal betaling 10 dagen later terug ingetrokken, dus na aangetekende verzending). Bovendien heeft hij voor ontvangst getekend en beweerde van niet (valsheid in geschrifte?).


 


Na dreiging van interventie via de politie (had inderdaad een klacht ingediend) heb ik eindelijk m'n eigendom terug. Wanneer ik dit aan ebay doorgaf, om te vemijden dat andere mensen gedupeerd worden op dezelfde wijze, vertikken ze het weer actie te ondernemen.


 


En ik kan geen feedback nalaten omdat ik de verkoper ben...


 


Die persoon zou dus gek zijn als hij het niet nog honderd keer probeert, af en toe zal iemand het wel laten vallen en niet de moeite nemen naar de politie te gaan.


 


Hier klopt toch iets niet???? Hoe kan je dan iemand vertrouwen, je doet gewoon af en toe een perfecte transactie om sterretjes te halen, alles wat je mispeutert heeft toch geen gevolg.


 


Het feedback systeem en bescherming door ebay is dus a big joke.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Ongelooflijk

Da's waar, oneerlijke kopers kunnen hun gangetje blijven gaan, helaas.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Ongelooflijk

ivm met het feedback systeem van eBay kan ik nu zeggen dat ik ook enorm misleid ben geweest. Een verkoper met 100% positieve feedback. Koop gaat door, betaling volgt, marchandise wordt nooit verzonden...

Na onderzoek blijk ik niet de enige te zijn  want er zijn nog verschillende gedupeerden voor het zelfde item dan nog wel! De verkoper(s) verkopen het item, incasseren de betaling maar verzenden nooit en zetten het daarna weer doodleuk te koop onder een ander profiel.

Ik heb al gevonden dat het om minstens 15 accounts gaat die aangemaakt zijn tussen 29/8 en 3/9/2013...

en eBay verschanst zich achter het privacybeleid om hun 'leden' te beschermen!

Ik hoop dat de Federale CCU hier iets aan kan doen!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord