annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Worden klachten ooit behandeld ?

belgiablue
Community-lid
Ik ben onlangs zwaar afgezet door dezelfde verkoper op drie verschillende biedingen. Zo van die toestanden waar ze net flirten met wat kan en niet kan, maar het eigenlijk duidelijk aan te tonen is dat de verkoper uit slechte wil handelt. Uiteraard heb ik mijn klacht ingediend bij Paypal, maar het viel mij op dat deze mens ondanks een redelijke overall feedbackscore, in de laatste maand eigenlijk vooral malafide praktijken beoefent (en dus voor de laatste maand ook een abominabele score heeft, maar die zie je dus niet naast zen naam). Het lijkt mij dan ook raar dat deze persoon nog niet terecht gewezen is en dat hij nog steeds mensen op dezelfde manier kan en mag duperen.

Aan een klacht die ik twee maand geleden indiende en vervolgens na geen antwoord te krijgen ook escaleerd is ook nog geen gehoor gegeven. Ik vraag me dus af, is Paypal wel de veiligere manier om te betalen, of maken ze ons wat wijs ? Worden deze klachten ooit echt behandeld ?

Of vegen ze er gewoon hun voeten aan zodra het een beetje in de grijze zone valt ? In dat geval, mag ik dan wettelijk ook mensen op die manier duperen ? Bijvoorbeeld, ik zet een foto een gedetailleerde titel van een duur item, vervolgens open ik mijn beschrijving met nog eens een foto en gedetailleerde beschrijving van het object, dan laat ik een grote witte spatie en dan zeg ik dat het eigenlijk gaat om een lot van 5 items, waar je eigenlijk bied om kans te maken op een van de 5 items en de andere 4 eigenlijk waardeloos zijn. En dan op herhaaldelijke biedingen altijd en telkens het goedkoopste item verzend. Kan dat volgens ebay ? Wordt daar ooit actie tegen ondernomen ?

En als dat wettelijk mag volgens ebay, mag ik er dan ook letterlijk dit onder zetten :

"Eigenlijk is dit niet fair, ik ben u aan het afzetten, want 9 kansen op 10 hebt u na 2 bevestigingen dat het om het item in de titel ging niet verder gelezen om te zien dat ik u probeer af te zetten, maar ebay laat dit toe, dus waarom zou ik er geen geld aan verdienen ? Mijn oprechte spijt voor uw verlies."

???
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Worden klachten ooit behandeld ?

Mogen we de objectnummers ?





Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Worden klachten ooit behandeld ?

belgiablue
Community-lid
Ik zal even moeten zoeken op paypal, want op ebay zijn de aanbiedingen verwijderd, waarna ik melding gekregen heb van ebay om zo snel mogelijk te escaleren naar claim, heb dat ook gedaan. Een van die claims is verbazend snel teruggekeerd, antwoord is negatief ... Volgens mij probeert ebay me duidelijk te maken dat het dus ok is om mensen op te lichten, zolang ik ergens in hele kleine lettertjes ook maar de allusie wek dat je mogelijk niet het juiste object krijgt, hoe goed ik het ook verschuil. Dit is de nog lopende claim :

Niet conform de beschrijving - Referentienummer: PP-000-961-012-075
Status:
In behandeling bij PayPal
Transactiegegevens: 5S588994PB6333045
Naam en e-mail van verkoper: Aaron Poon, aaronpoon@live.com
Transactiebedrag: -$26,99 USD Meer informatie
Transactiedatum: 8/05/2010 10:58 CEST
Object(en) gemeld als aanzienlijk afwijkend van de beschrijving:

* 260595057956 - YuGiOh Plaguespreader Zombie 1st Edition Ultimate Rare

Betwist bedrag:

* $26,99 USD

-------

Deze is reeds gesloten :


Niet conform de beschrijving - Referentienummer: PP-000-961-018-799
Status:
Kwestie gesloten
Transactiegegevens: 5UH046196V9580334
Naam en e-mail van verkoper: Aaron Poon, aaronpoon@live.com
Transactiebedrag: -$56,98 USD
Transactiedatum: 6/05/2010 05:54 CEST
Object(en) gemeld als aanzienlijk afwijkend van de beschrijving:

* 260593371486 - YuGiOh Gold Sarcophagus GLD2-EN040
* 260592905187 - YuGiOh Doomcaliber Knight TU01-EN001

Betwist bedrag:

* $56,98 USD
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Worden klachten ooit behandeld ?

movie.zone.online
Community-lid
ik heb hetzelfde voor maar dan met een koper!

de koper heeft zijn betaling geblokkeerd omdat iemand in de familie de aankoop had gedaan zonder zijn toestemming.

Maar wij hadden het al wel verzonden !!
na 2 maanden heeft paypal in het voordeel van de koper het geld vrijgegeven!

echt niet tof !!!!! wij zijn 520€ kwijt ..zomaar omdat paypal beslist dat de koper gelijk had ?? en wij dan ??? wij kunnen bewijzen leveren dat alles volgens afspraak verlopen is ...
de koper reageerd op geen enkele mail maar blijft wel leuk verder kopen aan zijn feedback te zien , dus hij is nog wel actief .

wat nu ? kunnen wij alsnog iets ondernemen?
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Worden klachten ooit behandeld ?

huwitte
Community-lid
Objectnummer: 320495275104
Questions and answers about this item
Q: Hello, if i buy and pay for the card, can you send me the code to my email adress? kind regards
A: Yes we can if you give us permission to scratch the card to see the code. We will only do this if you do not have any interest in the card itself.


En hebt u dit gedaan?



Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Worden klachten ooit behandeld ?

movie.zone.online
Community-lid
ja spijtig genoeg wel , na héél veel emails heen en weer over deze code.
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Worden klachten ooit behandeld ?

huwitte
Community-lid
Dat zal u vermoedelijk de das omgedaan hebben. Spijtig, want het gaat hier om een aardig bedrag. Zou mij niet verwonderen moest de koper hier met voorbedachten rade gehandeld hebben.



Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Worden klachten ooit behandeld ?

movie.zone.online
Community-lid
dat vermoeden wij nu ook natuurlijk 😞 ... daar moet toch iets aan te doen zijn ???
Bericht 8 van 8
laatste antwoord