annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fraude nigeria...

een zekere wethy-black uit nigeria mail me steeds,dat ik mijn object moet opzenden ,naar nigeria ;en dat zijn bank zal=========================================================================
SINCE THIS TRANSFER HAS BEEN SENT FOR THE PURCHASE OF AN AUCTION ITEM WE WILL LIKE TO SECURE THE BUYER SO WE WILL LIKE TO CONFIRM THAT YOU HAVE THE ITEM AND THAT YOU HAVE SENT IT TO THE BUYER.

WE WILL REQUIRE THE ITEM(S) SHIPMENT TRACKING NUMBER OR A SCANNED RECEIPT OF THE ITEM'S SHIPMENT SENT TO US VIA EMAIL SO WE CAN VERIFY THAT YOU HAVE THE ITEM AND THAT YOU HAVE SENT IT.
AS SOON AS WE GET THE TRACKING NUMBER OF THE ITEM(S) SHIPMENT WE WILL ACTIVATE THE PAYMENT TO YOUR BANK ACCOUNT.

HERE IS THE SHIPPING ADDRESS :
NAMES:AKANDE KAYODE

ADDRESS:NO 148 ORANFE STREET

CITY:ILE IFE
STATE:OSUN STATE
COUNTRY: NIGERIA
POSTAL CODE:23436.

betalen als de psp is opgezonden..

hij zet erbij..
Hello...i am interested in buying your item and i am not in belgiun right now i went to usa for an important meeting and i sending the item to my son has a Gift that work in my small company in nigeria , please you will help me to ship the item to my son because it very urgent ,so kindly give me the shipping cost that the item will get there between 6-8 days and the item cost and aso your full bank details so that i can make the payment.
This is my son address in nigeria where you will help me to send the item to.
Name ...AKANDE KAYODE
address...NO 148 ORANFE
city......ILE-IFE
state..OSUN STATE
country...NIGERIA.
zip code...23436...
Thanks
Hope to hear from you

dan nog es mail...
hello i am online now plaese an we chat liz000222@hotmail.com
HELLO I HAVE MAKE THE PAYMENT BY RBCROYALBANK SO AS SOON YOU SEE
>THE
> > > > >COMFIRMATION FROM THEM PLAESE KINDLY SHIP THE ITEM BECASE MY SON
>NEED
> > >THE
> > > > >ITEM URGENTLY.
> > > > >GREETINGS

die kerels in negeria blijven maar proberen dingen vanuit men objecten op kapazza,tweedehans,ebay
te zenden naar hun land ,en zeggen dan nadien te zullen betalen,als zij het zogezegde chippingrecipt hebben ontvangen.. ze doen dit via royal banc usa...

CREET AAN IEDEREEN88888888888!!!!!!!!!!!

verkoop of koop geen dingen via negeria..
je word zeker bedot.. oplichterij...
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

fraude nigeria...

maar ben wel zo slim geweest

:^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O :^O

sorry hoor.
Bericht 11 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Het begrip identiteitskaart in armere landen is relatief.
Velen zijn enkel gekend met hun bijnaam en vele straten hebben zelfs geen naam of genummerde huizen .Velen hebben dus geen identiteitspapieren .
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Anonymous
Niet van toepassing
Hoi allemaal,

Net eenzelfde klier gehad ivm verkoop van mijn PSP, ook een vent uit US die vroeg het op te sturen naar vriend Nigeria (denkt die prul dat we dom zijn??). Vroeg wel betaling met PAYPAL, lijkt veilig, maar wat als zijn kredietkaart een gestolen exemplaar is! Gaat netjes van jouw kaart af bij een dispuut door persoon waarvan het gestolen is. Zijn ebay account is ook aangemaakt op de dag van de sale en is privé. Zegt genoeg...

Enfin mijn vraag is, die pummel heeft wel mijn veiling doen afsluiten (nu kopen prijs gehaald). Hoe kan ik nu dat ongedaan maken! Ik wil natuurlijk niet twee keer betalen voor de plaatsing
Bericht 13 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Iets gelijaardigs maak ik nu mee. Ik werd gecontacteerd door een vrouw die een raar verhaal vertelde over het overlijden van haar man en haar eenzaamheid. Ze stuurde foto's door om me te paaien. Toen ik haar vroeg wat haar werk was bleef ze vaag. Tot ze me 150 euro vroeg en geld voor haar eten in Nigeria op te sturen en wel zo snel mogelijk want anders kon ze me niet meer bereiken. Heb dadelijk het e-mailadres van haar geblokkeerd.
uit de mail : my love, the bill is 150euro
and if you can also give me little money with it to buy my foodstuff because i dont have much food at home now
..... en dan paaien ze je wat zodat je denkt dat ze het geld gaan teruggeven
....
ok my love
what is your rell name and your address?
i wil need it tomorrow to collect the money when you send it to me

city: ile - ife,
state: osun state,
country: Nigeria.
zipcode: 23436
that is all what you need to send me the money in the post office through WESTERN UNION MONEY TRANSFER

Let dus op
Bericht 14 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

"...if you can also give me little money with it to buy my foodstuff because i dont have much food" :

Zeg haar dat ze haar pc verkoopt dan heeft ze geld om eten te kopen 😉 .
Bericht 15 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Ik had een gsm te koop gezet met nu kopen prijs.
Plots een mailtje in het frans dat een vrouw, Anita Pendragon, gewonnen had.
Volgens de verzendgegevens heb ik gezien dat het pakje naar Nederland moet.
Plots krijg ik contact via mail dat het voor Nigeria is.
Tevens krijg ik ook een mail van ene jessica Doherty in opdracht van Paypal België dat de betaling gebeurd is.
Paypal weet van niets natuurlijk.
Wat raden jullie aan.
Neem ik terug contact met de persoon in kwestie om haar even te zeggen waar op staat. Of laat ik het zo en zet het terug online.
Bericht 16 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Als het bedrag niet op je Paypal account staat, is er niet betaald, dus niet versturen !!!
Je kan een geschil openen wegens niet-betaling om je verkoopcommissie te recupereren.
En zet je object maar opnieuw te koop, misschien beter met veiling ipv Nu Kopen, start aan de prijs die je er minimaal wil voor hebben. Die Nigerianen kopen meestal met Nu Kopen.

m.

m.
Bericht 17 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Wat raden jullie aan.

Vraag eens of ze toevallig een loterij in de aanbieding heeft die je net gewonnen hebt. Of misschien is haar vader die toevallig miljonair is net overleden en kan je helpen om de erfenisrechten te ontduiken. ]:)
Bericht 18 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Hallo,
Ik heb mijn gsm te koop gezet en deze persoon heeft hem gekocht. Zou dit ook fraude zijn?

Good day,My name is lisa scott,am interested in purchasing your item for a freind who resides in Lagos-Nigeria as a wedding Gift for is upcoming wedding ceremoney,i will like to pay you through paypal payment,so kindly get back to me with the total cost of the item and packaging,including the international postage charges to Nigeria via post office and also your paypal email address,so as to make payments for the item.
Bericht 19 van 23
laatste antwoord

fraude nigeria...

Daar mag je nu eens 100% zeker van zijn, zie...:^O.

Bericht 20 van 23
laatste antwoord