annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

frauduleuze account uit CANADA

Sinds enige tijd zijn er blijkbaar veel bieder uit Canada.
De gebruikersnaam bestaat steeds uit een voornaam en een familienaam met daarna nog 2007 of 2009.
Telkens is het zogenaamde Ebay-lid nog maar net lid en telkens in Canada.
Ik geef iedere keer deze leden door aan de Customer Support van Ebay. Mag ik jullie verzoeken dit ook te doen?
Via dit forum kunnen we ook de namen doorgeven aan anderen, zodat we gewaarschuwd zijn als er valse biedingen komen.
Ebay is een deugdelijk systeem, laat ons dan ook het nodige doen om het zo te houden.
Dank je wel.
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Toevallig 1 van de deze:

mlastnamemari2009
nilsonson368
mustangbmw121
lionardio1241
donna.marra2007
amiralgueto2009
kitrolenmr124
marineteome14
...

Die zitten allemaal tegelijkertijd te bieden op mijn aanbiedingen.

Ik heb hieromtrend ook al contact opgenomen met de customer support.
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

U kunt ook de biedingen van die nullers uit Canada annuleren. Misschien is dat een optie, dan maakt u tenminste geen verlies op de aanbiedingskosten.
http://offer.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?CancelBidShow

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Van die vermelde accounts is er één actief bij mij, namelijk: donna.marra2007

De andere twee zijn al geschrapt.

Ik heb ook Ebay Customer Support gecontacteerd, maar nog geen antwoord gekregen.

Biedingen annuleren is ook een optie, maar ik wacht liever tot Ebay stappen heeft ondernomen.
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Blijkbaar zijn ze enkel maar geïnteresseerd in videogames voor Xbox360 en Playstation 3.

Twee keer hebben ze een item gewonnen, ik stuurde hen een berichtje met de vraag mij te contacteren.
Ik wou niet onmiddellijk mijn rekeningnummer geven.
Heb niks van hen gehoord, tot ze geschrapt werden door Ebay.

Opletten is de boodschap!!!
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Hier is echt wel iets raar aan de hand. Vraag eens een lijst op van alle PS3 games en laat die sorteren op de laagste prijs boven aan. Ik heb de indruk dat er door die Canadees enkel geboden wordt op objecten die starten aan een startprijs van € 0,01. Als je bij de huidige biedingen gaat kijken, zijn bijna alle biedingen uitgebracht door dezelfde bieder.

Ik vertrouw het voor geen haar. Ik heb hier ook de Customer Support voor gecontacteerd, maar kreeg een standaard antwoord met hoe ik die bieders kan blokkeren (had reeds gemeld dat ik dat al gedaan had).

Ik ben niet van plan om die mijn veilingen te laten winnen. Als ik de laatste dag zie dat die nog altijd hoogste bieder zijn, beïndig ik mijn aanbieding vroegtijdig en plaats ze opnieuw aan een hogere startprijs.
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Ook ik kreeg een standaardantwoord.
Heel jammer!
Ik dacht dat er meer support was bij de customer support.
Ik volg de veilingen op en als ze eventueel de hoogste bieder zijn, dan annuleer ik ook de veiling.
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Blijkbaar zijn er nog steeds dergelijke accounts bezig.
bij mij: hollamolla
Just to inform you guys
Bericht 8 van 8
laatste antwoord