annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

prof Verkoper bied gitaar aan die al verkocht is Help

Spijtig genoeg een heel dure
Wat is er gebeurd?
Hermann music biedt 3 weken Geleden een Dure Gibson Custom aan.;Ik doe een offer maar het word niet aangenomen.Direct daarnaa is de gitaar(Ik kan het aan het serial nr zien..verkocht.
een paar weken later zet de verkoper dezelfde soort nieuwe gitaar te koop..vraagprijs 400 euro hoger dan..de vorige..weer doe ik een bod..hoger ditmaal omdat hij zegt splinternieuw ect..Dus Ik denk zelfde soort gitaar alleen beetje beter..tot mijn grote verbazing merk ik na betaling dat het dezelfde gitaar is door het serialnr die al verkocht is met nu kopen..zodus..2de hands nu!
En Ik heb 110 meer betaald dan.;de eerste die te koop aangeboden werd..wat kan ik doen? kan ik het pakje weigeren?Krijg ik mijn 2400 terug?Ik wil geen retour..En mijn vertrouwen is nu 0 hier is zijn teruggavebeleid..ik heb met pay now paypal betaald..Dank u!!!!
Widerrufsbelehrung: Sie können Ihre Vertragserklärung innerhalb von einem Monat ohne Angabe von Gründen in Textform (z. B. Brief, Fax, E-Mail) oder durch Rücksendung der Sache widerrufen. Die Frist beginnt nach Erhalt dieser Belehrung in Textform, jedoch nicht vor Eingang der Ware beim Empfänger und auch nicht vor Erfüllung unserer Informationspflichten gemäß § 312c Abs. 2 BGB in Verbindung mit § 1 Abs. 1, 2 und 4 BGB-InfoV sowie unserer Pflichten gemäß § 312e Abs. 1 Satz 1 BGB in Verbindung mit § 3 BGB-InfoV. Zur Wahrung der Widerrufsfrist genügt die rechtzeitige Absendung des Widerrufs oder der Sache. Der Widerruf ist zu richten an: Musikhaus Hermann OHG Vertreten durch Ralf & Jörg Hermann Gymnasiumstr. 2 D-88400 Biberach/Riß E-mail: info@musikhaus-hermann.de Fax: 07351-9810 Widerrufsfolgen: Im Falle eines wirksamen Widerrufs sind die beiderseits empfangenen Leistungen zurückzugewähren und ggf. gezogene Nutzungen (z. B. Zinsen) herauszugeben. Können Sie uns die empfangene Leistung ganz oder teilweise nicht oder nur in verschlechtertem Zustand zurückgewähren, müssen Sie uns insoweit ggf. Wertersatz leisten. Bei der Überlassung von Sachen gilt dies nicht, wenn die Verschlechterung der Sache ausschließlich auf deren Prüfung - wie sie Ihnen etwa im Ladengeschäft möglich gewesen wäre - zurückzuführen ist. Für eine durch die bestimmungsgemäße Ingebrauchnahme der Sache entstandene Verschlechterung müssen Sie keinen Wertersatz leisten. Paketversandfähige Sachen sind auf Gefahr der MUSIKHAUS-HERMANN OHG zurückzusenden. Sie haben die Kosten der Rücksendung zu tragen, wenn die gelieferte Ware der bestellten entspricht und wenn der Preis der zurückzusendenden Sache einen Betrag von 40 Euro nicht übersteigt oder wenn Sie bei einem höheren Preis der Sache zum Zeitpunkt des Widerrufs noch nicht die Gegenleistung oder eine vertraglich vereinbarte Teilzahlung erbracht haben. Anderenfalls ist die Rücksendung für Sie kostenfrei. Nicht paketversandfähige Sachen werden bei Ihnen abgeholt. Verpflichtungen zur Erstattung von Zahlungen müssen innerhalb von 30 Tagen erfüllt werden. Die Frist beginnt für Sie mit der Absendung Ihrer Widerrufserklärung oder der Sache, für uns mit deren Empfang. Dieses Widerrufsrecht erlischt spätestens 6 Monate nach Beginn seiner Frist. Ende der Widerrufsbelehrung
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Is die tweede gitaar (van uitzicht) identiek hetzelfde als degene die al verkocht was?
In dat geval is het misschien mogelijk dat het wel een andere gitaar is maar de verkoper gewoon de foto van de eerste gitaar hergebruikt heeft.

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

@speedsterboy1

Knap dat jij die rimram hierboven kan lezen. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

dan ga je toch naar de aanbieding kijken,
zie algemene voorwaarden B-)

http://stores.shop.ebay.de/Musikhaus-Hermann-de/Unsere-AGB.html_
zowie
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Gaat u voort op het serienummer dat u op de foto's ziet? Dan denk ik dat speedsterboy1 hierboven een goede opmerking maakt. Het gaat hier over een grote verkoper van muziekinstrumenten, die regelmatig dezelfde identieke nieuwe modellen aanbiedt. En bovendien een uitgebreide set foto's in de aanbieding zet. Dan is het aannemelijk dat hij voor hetzelfde model telkens dezelfde beschrijving en foto's gebruikt.

En dat is niet alleen het geval bij het model dat gekocht is door u en door de vorige koper (objecten 390123169606 en 390111995366), maar ook bij bijvoorbeeld een ander model (objecten 390124137623, 310181315317 en 390103194105, waar op de foto's van alledrie deze aanbiedingen dezelfde nummers te zien zijn).

En zo op het eerste zicht te zien hebt u, in tegenstelling tot wat u laat verstaan, voor uw model minder betaald dan de vorige koper (objecten 390123169606 en 390111995366).;-)

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Knap dat jij die rimram hierboven kan lezen.

Valt nog best mee, je kan niet zeggen dat er geen leestekens staan :^O

Photobucket

Photobucket

Bericht 6 van 6
laatste antwoord