Een verkoper uit Italie verkoopt constant valse acetates voor veel geld. (Acetates zijn proefopnamen van platen).
Ik ben een verzamelaar van acetates en vele collega's van me zijn het er mee eens met me!
Ik heb de verkoper al dikwijls een bericht gezonden om hem attent te maken dat hij valse acetates verkoopt maar ik krijg nooit een antwoord terug en hij blijft maar verkopen.
Kan daar iets aan gedaan worden?
Maar dan is het probleem, hoe gaat ebay bepalen dat het inderdaad vals is? is woord tegen woord.
Die verkoper gaat waarschijnlijk zijn gang kunnen gaan tot er kopers opdagen met voldoende kennis van zaken en er negatieve fb's binnenkomen.
Dat is juist het probleem, iemand met kennis van zaken zal deze acetates niet kopen, hij zal ook zien dat het vals is, zo zal de koper nooit negatief feedback kunnen krijgen.
Zou je me kunnen zeggen waar ik dat kan reporteren aan ebay? een link of zoiets. Kheb al rondgekeken op ebay maar vind nergens waar ik een jklacht van die aard kan vermelden.
Zou je me kunnen zeggen waar ik dat kan reporteren aan ebay? een link of zoiets. Kheb al rondgekeken op ebay maar vind nergens waar ik een jklacht van die aard kan vermelden.