annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ACCOUNT AFSLUITEN EEN RAMP

X-(opdit ogenblik ben ik meer als drie maanden aan het proberen mijn account op ebay af te sluiten.waarom??als verkoper ben je nu een speelbal van zowel ebay als van de koper die zoals ebay het voorschrijft dat een koop een wettelijke verbindtenis is er een loopje met neemt.toen ik mijn account wilde afsluiten moest ik het openstaande saldo van 9 euro nog eerst betalen wat normaal is en dat heb ik ook gedaan.nadien een bericht gekregen dat het in orde was en de +- 9 euro ontvangen was van die maand.wat nadien bleek dat ik na het afsluiten van mijn account nog +- 5 euro terug kreeg.maw dit zou ebay terug storten maar dat zou wel 30 dagen kunnen duren.dit grapje duurt nu ongeveer 3 maanden.maar ik heb wel al 3 a 4 mails gekregen waarom ik mijn account wil sluiten en of ze me niet op andere gedachten kunnen brengen.ik bedank hier al mijn kopers en wens alle verkopers op ebay nog veel sterkte en een goede verkoop maar zoals v.d.b zegde te veel is te veel opelijk gaan de ogen van ebay eens open en zal deze site terug leefbaar worden
mvg canary-marlin born to fish and forced to work
born to fish and forced to work
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

ACCOUNT AFSLUITEN EEN RAMP

voila, je maak een onbestaand naam en adres en zet het in de hebbeskrant *
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂