annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie GRATIS PLAATSINGSKOSTEN

Wanneer komt er nog eens zo'n actie? Is al lang geleden.
Bericht 1 van 66
laatste antwoord
65 ANTWOORDEN 65

Kijk maar na: alle objecten die 7-10 dagen nadien aflopen, daar worden nog geen 10de van verkocht. Toch niet in de categorie waar ik in verkoop.

Da's wel moeilijk é als we niet weten wat je verkoopt ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 11 van 66
laatste antwoord

Wat verkoop ik. Héhè, iets waar veel concurrentie in is, maar waar heb je dat niet op Ebay :^O

Vandaag een Duitser over de vloer gekregen. Die mens heeft meer dan 2 uur gereden om zijn item te komen afhalen. Toen die de deur uit was had die nog een paar andere items mee ook.

Bij mij mag iedereen komen afhalen. Meer dan 50% gaat de deur uit met nog een paar extra zaken.

Dan ben ik toch al zeker dat ik daar geen PayPalkosten op moeten betalen heb.

Van't weekend ga ik eens tussen articcynda haar objecten neuzen. Misschien heeft die nog wel verborgen schatten op haar zolder liggen ]:)
Bericht 12 van 66
laatste antwoord

Ik ken allesins één "Marokkaantje" die met plezier met jou zal meekijken 😉

Maar daarmee weten we nog niet wat jouw Duitse koper kwam ophalen é?

Bij mij mag iedereen komen afhalen. Meer dan 50% gaat de deur uit met nog een paar extra zaken.
Voilà, daarom ook zal ik nooit weigeren. Gisteren had ik er zelfs 2... eentje uit Wallonië en eentje uit de regio.

Maar ja, bij sommige verkopers heb je waarschijnlijk al spijt na 1 aankoop die je kocht dat je geen tweede rommelstuk van op hun zolder of kelder meer wil é? ;-)

Bericht 13 van 66
laatste antwoord

Héhè, iets waar veel concurrentie in is, maar waar heb je dat niet op Ebay

Hier en daar is er nog altijd een gat in de markt te vinden hoor, forumgutspiller. Zo was ik gisteren op zoek naar een 38 mm carbide end mil, en die kon ik niet vinden op EBAY.

Van't weekend ga ik eens tussen articcynda haar objecten neuzen. Misschien heeft die nog wel verborgen schatten op haar zolder liggen

Wees daar maar zeker van, beste collega! Als dank voor de goede reclame krijg je van mij alvast 10% korting bij aankoop van 2 of meer van m'n items!
Bericht 14 van 66
laatste antwoord

De promotie dit weekend is alvast een niet-louche reden om een 2de account (particulier) te openen. :-D

m.

m.
Bericht 15 van 66
laatste antwoord

Oh oh oh, ik kan bijna niet meer wachten tot zondag...
Eerlijk delen hé Frits! ;-)

Photobucket
Bericht 16 van 66
laatste antwoord

Kunnen we delen door drie ?

Voor zulk buitenkansje sta ik ook in de rij !

Bericht 17 van 66
laatste antwoord

Ik ben al begonnen met extra accountjes te maken, ik ga mij amuseren met de kelderaanbiedingen :^O

Bericht 18 van 66
laatste antwoord

Ik hoop alleen da zijne kelder wat groter is dan zijne zolder. Anders zal't gene vette zijn...

:^O

Photobucket
Bericht 19 van 66
laatste antwoord

Extra accountjes aanmaken moet ik niet doen. Ebay heeft me vandaag geholpen met ze allemaal nog eens op een rijtje te zetten in mijne mailbox. ;-)

Photobucket
Bericht 20 van 66
laatste antwoord