annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie GRATIS PLAATSINGSKOSTEN

Wanneer komt er nog eens zo'n actie? Is al lang geleden.
Bericht 1 van 66
laatste antwoord
65 ANTWOORDEN 65

Stel je er mar niet teveel van voor, het gaat gewoon om een vragenlijstje met meerkeuze-antwoorden die je online moet invullen

En die IEDEREEN vroeg of laat mag beantwoorden ... :-p

Bericht 61 van 66
laatste antwoord

15 euro vragen voor iets dat voor 5,70 kan verzonden worden is gewoon bedriegerij eerste klas!

Je zal het werkelijk nooit leren hé... In die 15 EUR zit ook de verpakkingskost, de tijd die de verpakking in beslag neemt, winst, transport naar het Postkantoor e.d. verrekend. Dat is dus een totaalbedrag. Bovendien vergeet je wel te vermelden dat de standaardverzending zowat de helft goedkoper is!
Bericht 62 van 66
laatste antwoord

Ik heb niet veel van jou te leren hoor.
9 euro extra kosten is bedriegerij en daarmee uit!
Trouwens, voor Kiala was de extra kost amper 4 euro (wat zowiezo al teveel is voor recyclageverpakking) terwijl ik er vanuit ga dat de kosten eigenlijk identiek zouden moeten zijn en niet plots meer dan het dubbele

Wat die standaardverzending betreft, kan ik me goed voorstellen dat je artikel degelijk beschermd wordt met bubbelfolie (ongeveer 30 euro voor een rol van 50 x 1m) zodat je boven de 3cm komt voor de niet-genormaliseerde zending en aldus als Taxipost-pakket dient te verzenden.

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 63 van 66
laatste antwoord

Mag ik er beleefd op wijzen dat ik enkel EBAY bedot, maar zeker niet mijn kopers? In tegendeel, het omzeilen van onnodige kosten komt ook hen ten goede vermits ik die dan niet hoef door te rekenen.

Sommige mensen geloven nu éénmaal alleen zichzelf, daar kan je helaas niet veel op inbrengen.

Als ervaren koper kan ik alleen maar zeggen dat je de verzendkost zo goedkoop als mogelijk moet houden om meer klanten aan te trekken. Uiteraard ook de verpakking verzorgen. Werkuren kan je onmogelijk doorrekenen, dat zit normaal in je winst meegerekend. Zo werk je ook als je een zelfstandige winkel uitbaat zoals wij doen.

;-)
Bericht 64 van 66
laatste antwoord

In die 15 EUR zit ook de verpakkingskost, de tijd die de verpakking in beslag neemt, winst

Ik snap niet dat er nog niemand op dit heeft gereageerd. De loopt hier doodleuk te beweren dat zijn winst komt uit de verzendingskosten.

Luister hiernaar. Het zijn VERZENDINGSkosten. Heeft geen ene moer met winst te maken. Je licht hiermee iedereen op. Niet enkel Ebay maar ook je klanten.
Bericht 65 van 66
laatste antwoord

Wat die standaardverzending betreft, kan ik me goed voorstellen dat je artikel degelijk beschermd wordt met bubbelfolie (ongeveer 30 euro voor een rol van 50 x 1m) zodat je boven de 3cm komt voor de niet-genormaliseerde zending en aldus als Taxipost-pakket dient te verzenden.

De standaardverzending is/was bij al mijn aanbiedingen Kiala, daar maakt het dus niet uit of het object in de brievenbus kan of niet. De enige limitaties zijn maximale afmetingen en een gewicht van 15 kg.
Bericht 66 van 66
laatste antwoord